Pluspunten

online dit type cursus doen werkt goed

de spelletjes aan het eind van een les zijn te kinderlijk

Pluspunten

Een leuke typecursus, ook de spelletjes helpen je goed door het wedstrijd element. Motiverende praatjes en goede heldere uitleg. Een absolute aanrader.

Ik kon het examen slechts 1 keer maken, daarna liep de site vast en toen ik opnieuw inlogde kreeg ik niet nog 2 nieuwe mogelijkheden. Dat was jammer, maar ook niet zo erg dat ik daarover geklaagd heb.

Pluspunten

Fijne vormgeving Duidelijke instructie Goede op Duidelijke visie en methode Snelle levering

Ik weet niet of het er al is, maar wellicht een kinderversie

Pluspunten

Leuke manier om te leren typen

Leukere spelletjes tussen door

Pluspunten

Heb het erg snel geleerd. Leuke uitleg van Sterre en leuke teksten om te typen.

Pluspunten

Klantgericht en snel in reactie. Programma heel goed

Het tonen van het scorebord is minder geschikt en motiverend als kinderen met dyslexie het advies krijgen om te leren typen en vanuit die achtergrond het programma volgen. Verbergen is dan geen goede optie, de nieuwsgierigheid om te kijken is er toch en het is altijd demotiverend voor deze doelgroep.

Pluspunten

Prima oefeningen om het toetsen te automatiseren. Je kunt direct aan de slag. Filmpjes herrineren je aan de basics die anders verwateren.

Pluspunten

In een snel tempo leer je blind typen, duidelijke uitleg.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Kinderen kunnen thuis en op school Ticken. Super fijn!

Je moet als ouder erbij blijven voor controle. Ik heb dit niet gedaan en nu blijkt dat mijn zoon het zich zelf verkeerd heeft aangeleerd. Hier kwamen we pas met de proeftoets achter. Dan is het erg lastig om het aan aanslagen per minuut te halen. Ook zouden verschillende teksten bij de proeftoets fijn zijn.

Pluspunten

Goede kwaliteit/prijs verhouding. Snel mijn typvaardigheidsdiploma kunnen behalen.

Geen

Pluspunten

duidelijke uitleg met goede oefeningen erg leuk

Pluspunten

Duidelijke uitleg en een goed programma om blind te leren typen.

Pluspunten

Goede en motiverende cursus om snel en doeltreffend blind te leren typen. Serieus oefenen maar ook door middel van spellen wordt je als cursist begeleid. Ook is er aandacht voor je houding en ontspanning. De typ-leerreflex methode sprak mij direct aan en blijkt zeer effectief. Top!

Pluspunten

Duidelijk, goede kwaliteit geleverd

Pluspunten

Bijzonder snel. Kon meteen beginnen online De games zijn erg leuk De Video's van de trainer houden je betrokken Goede prijs kwaliteit verhouding

Kan niet gemakkelijk terug in de cursus om een les te herhalen. Navigatiemenu ontbreekt hiervoor

Pluspunten

duidelijk leuke inkijk via mijnticken

Pluspunten

duidelijke informatie en cursus is zeer goed opgezet.

Pluspunten

Erg prettige uitleg met instructiefilmpjes

Pluspunten

Duidelijke informatie over de cursus. Voldoet aan onze verwachtingen. Mijn zoon (12)met dyslectie vindt de lessen zo prettig dat hij aangeeft een soort ‘verslaafd’ aan Ticken te zijn! Ook de Skinny Typehelp is super handig in gebruik. Zo is leren typen leuk!

Pluspunten

Gratis demo verlaagt drempel. Gelijk starten door online tool. Geschikt voor 45+ers.

Mogelijkheid toevoegen om terug te keren naar eerdere lessen, om deze nog eens over te doen.

Pluspunten

Overzichtelijke training met duidelijke uitleg gericht op resultaat

meer spelletjes

22 Jacob van Lenneplaan