Fijne cursus die mij heeft geholpen typen onder de knie te krijgen

Stap voor stap op mijn eigen tempo blind leren typen met 10 vingers.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Duidelijk en voor jong en oud toegankelijk

De filmpjes met Sterre zijn erg duidelijk, al is het wel jammer dat je ze steeds opnieuw moet kijken als je extra wil oefenen. Verder zou het ook fijn zijn als je alle oefeningen afzonderlijk zou kunnen oefenen. Het is wel prettig dat ze alle statistieken bij worden gehouden. Je krijgt een duidelijk overzicht van de letters die je nog extra moet oefenen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Goede, duidelijke en leuke lessen.

“”

Effectief!

Duidelijke instructies, laagdrempelig, goede afwisseling van oefeningen en spelletjes. Echt een aanrader!

Ontzettend leuke cursus

Ik heb Ticken op Internet gevonden. Heldere video uitleg en leuke spelletjes. Overzicht over mijn prestaties en snelheid is super handig. Ik begon maar net maar ik vind het leuk en ga zeker afronden.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Ik vond het saai maar ik heb er wel wat aan.

saai maar ik heb er wel wat aan.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

supersnelle interface die ook lekker doorloopt - de klant is snel klaar

een goede aanbieder van type cursussen de lessen worden aantrekkelijk gepresenteerd geen overbodige soesa recht op je doel af

erg toegankelijk en fijne leer methode

erg toegankelijk en fijne leer methode

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Veel geleerd in korte tijd

Goed, duidelijk en niet te kinderachtig wat ik als volwassen persoon erg belangrijk vind.

Geweldig programma!

Al een jaar of zes geef mijn leerlingen via dit programma typeles. Met wisselend resultaat. Maar met wel een aantal diploma's.

Prettig manier van oefenen

De oefeningen zijn goed opgebouwd waardoor je snel vorderingen maakt. Door regelmatig te oefenen heb je het al in een paar wekend afgerond en lukt het om met 10 vingers blind te typen.

prettig leer programma,

Actief en stapsgewijze zonder te langzaam te zijn. Tempo en hoeveelheid oefenstof zelf te bepalen.

Snelle efficiënte typcursus

Prima typcursus, snelle en goede manier om te leren typen

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Praktisch en leuk om te doen

Ondanks dat ik niet veel zin had in al die uren oefening die nodig zijn om het 10-vinger-typen onder de knie te krijgen, heeft Ticken me er op een vrolijke en stimulerende manier doorheen geleid. En met resultaat! Dit had ik vele jaren eerder moeten doen. Zeer aan te bevelen!

na 4 lessen merk je verbetering

duidelijke uitleg

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

In het begin is het een beetje saai, maar het wordt steeds leuker.

Ik vond het heel leuk en ben blij dat ik het gehaald heb, vooral de games waren leuk! (vooral eieren vangen want ik hou van kippen!) Een hele grote aanrader.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Fijne manier van leren en zeer toegankelijk

Leuk en snel

Ik vond het erg leuk en ik ben blij dat ik het heb gehaald binnen 3 maanden.

Simpel en doeltreffend

Af en toe even oefenen en inzet tonen : resultaat CUM LAUDE

Prettig te volgen en door een aantal keren per week te oefenen krijg je snel resultaat!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

ik vond het erg leuk en leerzaam

ik vond het heel leuk om de cursus te doen en ik vond de begeleiding erg goed.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Erg prettige cursus, lekker in je eigen tempo.

Ik heb de cursus als erg prettig ervaren. Op 51 jarige leeftijd nog gevolgd na jaren met 2 vingers getypt te hebben. Klein puntje: in de cursus kun je een fout verbeteren. Deze fouten gaan wel van het percentage van nauwkeurigheid af. Het valt dus niet mee om minimaal 99% foutloos te halen. Op het examen worden gecorrigeerde fouten niet als fout gezien. Dat is dan weer een meevaller!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Fijn programma om blind te leren typen

Ik type al 35 jaar met drie of vijf vingers. En dat gaat best snel, maar ik moet wel altijd naar mijn toetsenbord kijken en maak regelmatig tikfoutjes. Ik kan die weer snel herstellen, maar het is onhandig. Zeker als je zoals ik héél véél schrijf. Als ik wel eens naar mijn kinderen keek die als 12-jarigen blind leerden typen, besefte ik wel dat dat handiger (en sneller) kon. Maar ik had geen zin om als volwassene aan zo'n cursus mee te doen die op kinderen is gericht. Blij dat ik nu wel de stap heb gezet en Ticken heb ontdekt. Elke dag paar keer tien minuten tussendoor oefenen. Gaat snel én is leuke afwisseling nu ik door Corona voornamelijk thuis werk.

Makkelijk te volgen!

Makkelijk te volgen en goed opgebouwd.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Met mijn dyslexie gewoon mijn typediploma gehaald!!!

De uitlegvideo's waren erg duidelijk. Er was genoeg ruimte om extra te oefenen. En tussendoor even wat afwisseling met een leuk type spelletje.

22 Jacob van Lenneplaan

Baarn 3743AR