Prima en erg leerzaam

Als je netjes tijd neemt om te lessen serieus te volgen moet het zeker mogelijk zijn om te slagen. Bedankt voor alles.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Behapbaar en je leert snel

Blij dat ik voor ticken heb gekozen. Relatief weinig tijdsinvestering en maximaal resultaat.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Snelle service en mooi product

skinny besteld voor mijn dochter en meteen gestart met de online training. Erg leuk om te zien dat ze het snel oppakken en met de Skinny werkt dit heel erg fijn.

Solide lessen.

Fijne manier van leren, heldere uitleg. Spelletjes zijn wat kinderachtig, maar kunnen gelukkig overgeslagen worden als je daar geen zin in hebt.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Aangename cursus die het leren typen leuk houdt

De typecursus doet precies wat het moet doen; goede instructies en oefeningen leren je het typereflex aan. Alles wordt bovendien op een leuke wijze gebracht.

Ticken is voor iedereen!

Ticken is heel gemakkelijk te leren, voor jong en oud. Het zit erg goed in elkaar. Als je je houdt aan de duidelijke instructies dan gaat het bijna vanzelf. Na een paar lessen type je al woorden en korte zinnetjes zonder dat je het in de gaten hebt. Echt een top type cursus! ;)

goede service, snelle levertijd

Praktische en heldere training

Ben nog maar kort bezig maar de methode werkt voor mij prima. De vorderingen stimuleren om snel door de training heen te lopen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Prima cursus die goed te volgen en te leren is in een kort tijdsbestek.

Met een kleine tussenpauze van een paar maanden de cursus alsnog afgemaakt. Dus prima te doen in de tijd die je krijgt. Fijne begeleiding van Sterre en totaal niet moeilijk te begrijpen. Het is wel slim om het in 1 keer te doen en niet te lange tussenpozen te nemen. Ik ben zeer tevreden En blij dat ik eindelijk blind kan typen op mijn 49 jarige leeftijd ;-)

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Fijne typecursus voor mensen die al veel type-ervaring hebben met 2 vingers.

De Ticken typecursus is een fijne cursus voor mensen die al type-ervaring hebben omdat je meteen woorden leert typen en geen losse letters. De cursus is vrij basic, met weinig poespas waardoor je snel door de lessencyclussen gaat.

leuk programma

leuk, makkelijk en leerzaam.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

super om zo weer op te frissen...

40 jaar geleden getypt en nooit meer met 10 vingers is nu weer terug. echt geweldig!!!!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Op een leuke simpele manier leren typen

Ondanks de leeftijd op een leuke speelse manier snel met 10 vingers blind leren typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Leuke manier om snel te leren typen.

Met deze cursus heb ik op een aangename manier snel leren typen. Hier ga ik nog veel plezier van ondervinden.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Duidelijke opbouw van de cursus

Ook worden er korte filmpjes getoond om een en ander te verduidelijken!

Top, goede thuisstudie

De spelmatige training zorgt voor een uitdagende manier van leren!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Snel en goed leren typen in een korte tijd

Ik heb deze typecursus gevolgd voor mijn stage. Ik kon wel typen, maar niet heel snel en blind. Binnen twee maanden heb ik dit dankzij TICKEN geleerd! Echt een topcursus! Zeker het geld en de moeite waard.

top

Korte en effectieve lessen

Na slechts een paar lessen kon ik al een paar woordjes blind typen. Ook deze review is blind getypt. Het spel element maakt het makkelijk om de concentratie vast te houden.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Prima typecursus, fijne opbouw!

Prima typecursus, fijne opbouw!

Effectief leren typen

De methode helpt mij op een effectieve manier blinded te leren typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Ik vond de type curces geweldig!

Ik vond het heel prettig om te werken met ticken, omdat het duidelijk per les aangaf wat je moest doen en hoe door een uitleggend filmpje met sterre. Ook werkte alles uitstekend. Ik heb nooit last gehad dat iets het niet deed, dus dat was fijn

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

het was leuk maar soms ook wel saai

ik heb het wel grappig gevonden maar niet elke dag

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Duidelijk! Zeer leuke opzet! Je krijgt na iedere les zin om verder te leren!

Ge-wel-dig!

Had nooit gedacht dat ik zo snel blind ging kunnen typen. Enorm bedankt!

22 Jacob van Lenneplaan

Baarn 3743AR