IRRITANT!

Ik moest van mijn school deze typcursus doen, ondanks dat ik al kon blindtypen. Ik heb eerder zo'n cursus gedaan maar hier is precies hetzelfde probleem voorgekomen: ongelofelijke irritatie. Hoe het werkt is dat als ik een fout maak, dan typt het programma niet verder, dus dan moet ik meteen stoppen en de ene fout verbeteren. Maar als ik een woord aan het typen ben, zijn mijn overige vingers al bezig. Tenzij het een 3 letter woord is, zal ik het sowieso fout hebben, waardoor mijn ene fout verandert in 5 fouten of meer. Ik zie niet hoe snel ik typ terwijl ik het doe, dus ik typ telkens 3 keer sneller dan nodig, de filmpjes zijn nutteloos vind ik en de woorden en zinnen die ik moet typen zijn of nonsense of dingen die bijna niemand ooit zou zeggen. Voor mij was dit best wel een tijdverspilling

• Hoe heb je TICKEN gevonden? N.v.t.

Makkelijk en snel

Het is een makkelijke en duidelijke cursus die je 10-15 minuten per dag kunt oefenen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Leuke cursus op mijn eigen tempo.

Deze cursus heb ik met plezier gedaan, ik heb nu leren typen met 10 vingers en blind. De ene keer gaat het wat sneller dan de andere keer, ligt aan de tekst. Mijn tempo is na elke les sneller geworden. Ik ben blij dat ik nu mijn diploma heb!!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Goede uitleg en goed behapbaar

Prima uitleg en goed te doen om de cursus te voltooien.

super duper

Ticken is een super cursus om te leren typen met 10 vingers!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Makkelijke rustige opbouw naar beter blind typen

De opbouw van de cursus is rustig. Je moet wel blijven oefenen maar dat kan tijdens de werkzaamheden ook. Je moet je aanslagen aanpassen aan hoe je net hebt leren typen. Wel is het van belang deze cursus in een vast tempo te doen. Dus iedere week of twee maal per week. Wanneer er langere periodes tussen zitten zal er al een deel wegzakken en is het niet echt bij te halen. Je mist dan een stuk oefening.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

goede cursus. zo praktisch dat het niet anders kan dan dat je slaagt

fijne cursus. ik had steeds zin om verder te gaan omdat het in zulke kleine stappen gaat dat succes gegarandeerd is!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Het duurde even (maar dat lag aan mij!) maar de cursus is SUPER!!!

Duidelijke uitleg en een prima Cursus!!!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Typediploma garantie heb je niet echt wat aan

Cursus is best leuk en het is denk ik goed om te volgen als je nog niet veel ervaring hebt met typen met twee vingers. Veel meer dan 15 uur heb ik geoefend en geoefend, maar het lukt mij echt niet om snel te typen met tien vingers. Met twee vingers haal ik 180-200 aanslagen per minuut. Met tien vingers nog steeds maar net boven de 100, zelfs na de hele cursus twee keer gedaan te hebben. Voor Ticken is 100 aanslagen al voldoende om een diploma te halen, maar ik doe er nog steeds twee keer zo lang over met tien vingers, dan met twee. Helaas kon ik dat na 14 dagen nog niet inschatten, ik dacht na maanden zwoegen dat het wel beter zou worden. Misschien gewoon niet meer aan beginnen als je boven de 40 bent en je het je hele leven anders hebt gedaan.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Hele fijne leerzame lessen en ze geven net de juiste boodschap als je er even doorheen zit.

Ik zag er als een berg tegenop om examen te doen maar het viel reuze mee. Ik typ al meer dan 20 jaar met 2 vingers en om de stap te maken typen te leren is lastig omdat je gauw weer in je oude patroon valt. Maar deze type cursus heeft mij enorm geholpen.

Goede les

Duidelijke les

fijne uitleg

fijne uitleg

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

het was heel leuk om met jullie te mogen werken.

het was heel leuk met Sterre heel veel bedankt Sterre en het typ team

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

het is een leuke en leerzamen cursus

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

dat je heel snel de cursus kan doen is fijn.

Dat je online snel kunt leren typen is fijn. Je mag ook vaak oefenen met oefen examens. Het examen zelf mag je drie keer doen als je wilt, de beste telt. Dat was ook fijn.

Duidelijk en snel!

Fijen duidelijke uitleg en goede opbouw!

niet leuk maar veel van geleerd

niet leuk maar veel van geleerd

mooie type curses

het is een goede en leuke type curses. En je leert goed typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Fijn om zo snel resultaat te zien!

De cursus is eenvoudig van opzet en duidelijk. Ik vind het erg jammer dat een aantal dingen niet worden geleerd in de cursus, zoals € en de cijfers 3 t/m 0. Daar had ik graag een paar extra lessen voor over gehad. De spelletjes zijn een goede extra oefening, maar sommige spelletjes lijken wat mij betreft teveel op elkaar.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

de spelletjes deden het niet helemaal goed.

soms had ik er echt geen zin in en moest ik zelfs huilen maar ik sloeg mij er door heen. ik ben zoooooooooooooooooooooo!!!!!! blij dat ik mijn typdiploma heb gehaald bedankt dat ik dit heb mogen memaken.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Fijne ontspannen manier om te leren typen

Je kunt in je eigen tijd en ruimte de lessen volgen. De manier waarop het examen is op gezet zorgt dat examen stres en/of vaal angst tot het minimale gereduceerd worden.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Snel en met plezier leren blind typen!

Bijna 40 en nog steeds met 2 vingers tikken. Ik ben heel blij dat ik eindelijk een cursus gedaan heb!

Een leuke cursus

Gebruiksvriendelijke leuke cursus.

het was heel leuk

ik leer er heel veel van

Fijne en duidelijke typecursus

De uitleg was erg duidelijk en daardoor kon ik stapsgewijs de cursus in een redelijke korte tijd, goed doorlopen en slagen.

22 Jacob van Lenneplaan

Baarn 3743AR