Goede degelijke opleiding

Ik leer in korte tijd heel snel typen

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

ik vond het leuk om te doen

de spelletjes zijn heel leuk en moeilijk.

Uitstekende typecursus!

In december had ik mij voorgenomen in het nieuwe jaar blind te leren typen en af te komen van mijn vier vinger systeem. Ticken maakte het mogelijk. Elke dag 15 á 20 minuten oefenen en voordat je het weet ben je blind aan het typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Mooi cursus, gaat lekker snel

Positieve ervaringen! Enige opmerking is dat af en toe bij een juiste aanslag van een letter deze toch als fout wordt gerekend. Heel irritant voor iemand die het perfect wil doen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Goede gedegen manier om te leren typen

Het is soms wat droog, maar mijn zoon kan nu wel echt goed typen, de spelletjes tussendoor waren wel leuk.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

het was fijnen en het ging snel

fijn om het via school te halen

Makkelijk, snel en overzichtelijk

De typecursus is makkelijk te volgen. Door veel herhaling en een spelletjes aan het eind van elke les leer je eerst blind en later snel te typen. De skin voor over het toetsenbord heeft meerdere voordelen, je kan niet spieken van de letters zitten, maar ook dat je het er af kunt halen voor iemand anders die niet kan blind typen. En omdat het makkelijk er op en af te doen is kun je het ook op verschillende laptops, toetsenborden of macbooks de cursus volgen. In "mijn studievoortgang" is op een overzichtelijke manier te zien hoe je ervoor staat. De nauwkeurigheid van letters en op hoeveel procent je van de typecursus zit. Ook is er een mogelijkheid om een met een planning te werken bijv. het oefeningen per week of klaar naar zoveel weken

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine, anders

ja, het is een goeie website

ik vond het leuk in het begin maar daarna niet meer maar als je geslaagd bent vind je het heel leuk

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

lekker snel leren blind typen!!

supersnel leren blind typen. Je werd gemotiveerd en bent heel blij als je je diploma hebt. Door de typediploma garantie doe je het examen met veel minder spanning. Je raadt het al ook dit heb ik blind getypt!!😜😂🤣👍

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

soms frustrerend maar je leert er wel van.

typen is niet heel makkelijk om te leren maar met doorzettingsvermogen kom je er.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Zeer goede manier om te leren typen.

Zojuist de eerste 4 lessen voltooid. Ik moet zeggen dat er nu al een soort van automatisme in zit, zonder te kijken, al de juiste letters gebruik. Moet nog 26 lessen, maar tot nu toe ben ik erg positief !!

Goede cursus

Ik ben tevreden over de typcursus. De aandachtspunten worden goed (vaak) herhaald en ik ben overtuigd dat ik straks goed heb leren typen (ben op driekwart nu). Wel kunnen er wat details verbeterd worden aan de functionaliteiten/interface: (NB. Dit zijn details; ik ben nog steeds erg tevreden!) - Tussen stappen en spelletjesfases door heb je de muis nodig voor navigatie. Dat is bizar voor een programma dat zich volledig concentreert rond het toetsenbord. Ik wil graag knoppen die uitnodigen tot bediening met Enter, de pijltjestoetsen en/of Tab. Wisselen naar de muis is niet van deze tijd. (Nu gaat er van alles mis als ik Enter gebruik: werkt niet / klikt alvast de eerste letter aan (fout) / niet zichtbaar welke toets door Enter wordt geactiveerd, etc.). - Er wordt gezegd dat je niet te snel te snel moet gaan, maar dat is moeilijk in te houden. Ik leerde wat letters te slordig aan en haal die nu steeds door elkaar. Waarom ondersteunt het programma dit advies niet? Oftewel: waarom waarschuwt het programma niet als je in het begin te snel typt? En helpt het je überhaupt niet bij je typsnelheid? Belangrijk denk ik. - De indeling van Mijn Ticken is slecht; het lijkt alsof het eerste ontwerp nooit verbeterd is. Wat suggesties: op Mijn Startpagina verwacht ik het scherm van 'Mijn studieresultaten', met een grote knop 'Naar de volgende les' eronder. Dit maakt de huidige startpagina overbodig. Op dezelfde pagina verwacht ik het lesoverzicht, maar beter dan nu: met hyperlinks naar de lessen, met de scores per les, en zichtbaar waar ik nu ben. Helemaal super is een grafiekje per letter waarin ik het % goed van die letter per week kan zien, zodat ik kan zien of het verbetert. Nu zie ik alleen het % van de laatste les, en dat vertelt me weinig. - Als ik doorga met een spelletje na deel 1, begint deel 2 direct, zonder aftellen. Ik heb te weinig tijd om mijn hand (die op de muis ligt) naar de juiste positie te verplaatsen, en dus gaat het eerste woord fout.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Heldere methode en snel resultaat

Mijn typecursus via tTcken verliep heel soepel en snel door de heldere uitleg en goede opbouw in de oefeningen. De spelletjes aan het einde helpen en zijn gewoon leuk om te doen. Zorg er wel voor dat je regelmaat hebt tijdens de cursus voor het beste resultaat.

Verslavend en ook geslaagd

A

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Een fijne cursus waar je goed leer blindtypen

Door het vele oefenen en de duidelijke instructievideo's leer je goed blindtypen. Vooral het advies dat nauwkeurigheid belangrijker is dan snelheid werkt super om verder vooruit te komen. Ook is het fijn dat je een les opnieuw kan doen als je niet tevreden bent over het resultaat. Een tip is om in de oefeningen meer verhaaltjes te verwerken die de student moet natypen, in plaats van woorden en zinnen die random bedacht zijn. Pas vanaf les 27 ga je echt leuke teksten typen, terwijl het al eerder mogelijk is om langere en complexere teksten te oefenen. Andere tip: Het zien van de randomscores van anderen na een oefening waren voor mij niet altijd motiverend. DIe scores zou ik zelf achterwege laten.

Super fijn programma!!

Het leren typen gaat prima via de duidelijke instructie filmpjes en de oefeningen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Goede inleiding in het typen

Gemakkelijk vol te houden voor een kind, je wordt ook steeds gemotiveerd om door te zetten.

Effectief en duidelijk

Een goed en duidelijk programma waarin ieder zijn persoonlijke leermogelijkheden kan benutten.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? N.v.t.

leuke en effectieve methode!

een fijne en prettige manier om eindelijk blindtypen te leren. Zelfs op mijn leeftijd (54 jaar).

prima typecursus

Prettige manier van uitleg en helder

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Het was echt een avontuur.

Het was leuk, af en toe moeilijk. En je leert er veel van! :D [Dankje.]

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Het was goed te doen maar soms een beetje saai

Soms had ik er wel zin in maar soms dacht ik 'bleeeh'. Maar het is wel een goede type cursus. Ik ben blij dat ik het gehaald heb want nu ben ik ervan af.

super goed

ik vond dit een super leuke typecursus

• Hoe heb je TICKEN gevonden? N.v.t.

leukere filmpjes is miss leuker voor de kinderen, maar voor de rest top.

leukere filmpjes is miss leuker voor de kinderen, maar voor de rest top.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

pro

best

22 Jacob van Lenneplaan

Baarn 3743AR