ik vond het leuk

want het was heel goed

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

goede begeleiding en voldoende ruimte om te leren

Een goede ervaring met duidelijke uitleg en voldoende tijd om te leren. Ook de kans om dingen te herhalen is ook heel fijn.

Uitstekend programma!

Een goed programma, waar kinderen spelenderwijs kunnen leren typen.

Heel leuke type curve

• Hoe heb je TICKEN gevonden? tvreclame

Het was erg saai

Ik vond de typecursus best saai er waren saaie spelletjes en er was niks leuks aan een tip maak het gezelliger en verzin meer uitdagende spelletjes

Ik zit nog maar in les 4 maar tot nu toe prima

Nu in les 4. Tot nu toe prima.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Prettige, functionele typecursus en top service!

Inclusief ruime tijd om te oefenen en te herhalen, net zolang het nodig was om mijn oude manier van typen af te leren.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

het is een goede typecursus maar wel een beedje saai

ik vond dit een goede typecursus maar ik vond het wel een beedje saai een tip: als u er meer spelletjes ofzo in zou doen was het leuker geweest maar ik ben blij dat ik het gehaald heb en kan nu goed en snel typen bedankt!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? N.v.t.

Spelenderwijs typen leren

Leuk, ideaal voor een schoolkind. Hij heeft er plezier in. Goede uitleg elke keer.

Fijne cursus

Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Fijne cursus om te leren typen. Bunyamin

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Het is gewoon precies goed.

Ik vind het heel fijn om een typediploma te hebben. En ik wist niet dat het zo makkelijk kon zijn. De instructies waren duidelijk. En je werd goed beloond als je iets goed deed. GROETJES Iva 11 jaar.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Zeer goede typecursus voor jong en oud

De typecursus is zeer goed en werkt zoals aangegeven op de website. De stappen naar het blind typen gaan heel soepel en worden heel netjes uitgelegd, soms geeft Sterre opmerkingen die overeenkomen met gedachtes die je ook echt hebt in dat stadium. De oefeningen zij ook heel leerzaam en sluiten stap voor stap ook aan op de fase waarin je op dat moment met je kunnen ook daadwerkelijk bent. Al in Al een zeer goede typecursus voor jong en oud.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? N.v.t.

Goede ervaringen mee

Had iets verkeerd ingevuld, werd snel gecorrigeerd Kon ik weer lekker verder

Super blij!

Ik ben inmiddels de 50 gepasseerd, maar toch met behulp van deze training/cursus kan ik nu blind typen.Heel fijn dat alles goed wordt uitgelegd en dat je in je eigen tempo kunt werken.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Prima manier om typen te leren!

Mijn zoon volgt nu enige tijd een type-cursus via Ticken.nl. Dit bevalt hem (en ons) heel erg goed. Hij pakt steeds zelf de computer erbij om te oefenen, we hoeven hem hier niet in te motiveren.

Zeer fijne typecursus

Voldoet precies aan mijn verwachtingen

top

top, duidelijk en leuk om te doen.

Goede typecursus

Fijne goede typecursus, maar de vormgeving is wel erg eenvoudig.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Nuttige en duidelijke cursus. De games hoeven voor mij niet, maar die kan je (gelukkig) overslaan.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Duidelijke oefeningen en makkelijk zelfstandig te volgen door mijn zoon.

positief

Gebruikersvriendelijk en snel

Ik heb met behulp van de Ticken typecursus binnen korte tijd blind en met tien vingers leren typen. Dat komt omdat je eerst letter voor letter een typereflex aanleert. Het is een zeer gebruikersvriendelijke typecursus. Je kan duidelijk je voortgang volgen wat je ook weer motiveert om nog een lesje te doen. Na elke les kan je een typegame spelen, maar dat hoeft niet.

heel leuk!

Het is een hele leuke typecursus en je leert veel. Ik typ dit stukje nu ook met 10 vingers :) Groetjes, Charlotte

Goed voor weinig geld

Voor weinig geld een goede type cursus voor mijn kind waar hij in zijn eigen tempo leert blind te typen

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Leuke en behapbare manier om te leren typen!

positief

Makkelijk.

Simpel, duidelijk en overzichtelijk. In Eigen tempo leren Typen.

22 Jacob van Lenneplaan

Baarn 3743AR