Pluspunten

Prima typecursus voor een prima prijs!

Pluspunten

leuke spelletjes tussendoor

mijn handen zijn een beetje kort dus dat werd lastig

Pluspunten

Heldere uitleg en opbouw van de lessen. Leuk om te doen.

Mooiste zou zijn als je ook nog Engelse teksten er tussen zou hebben omdat je dan de zakelijke kant dubbel bedient. Wist niet dat er maximaal een jaar voor stond om de lessen af te ronden, waarom niet onbeperkt ? Toch betaald voor een product ? Dat zou je ook gewoon willen blijven kunnen gebruiken, desnoods als opfris na een lange periode van niet-typen.

Pluspunten

Met de typecursus van Ticken heb ik daadwerkelijk het blind typen onder de knie gekregen in korte tijd. De instructies zijn duidelijk en de oefeningen prima.

In het begin van de cursus is het handig te weten welke toetsen je allemaal gaat leren. Ik had ook alle cijfers verwacht (niet alleen 1 en 2).

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Leuke spelletjes, Je kan intypen hoelang je erover wild doen, en dan zie je hoeveel procent je wil zijn en al bent. Elke les wordt goed uitgelegd met een video

Pluspunten

Een hele duidelijke, prettige manier om goed te leren typen. Dit stond nog altijd op mijn bucket-list en nu, op mijn 50-ste, alsnog mijn type diploma gehaald!

Geen

Pluspunten

Laagdrempelige cursus en een online programma dat duidelijk en eenvoudig is. Cursus via het werk gedaan. Ik heb zelf geen contact gehad met Ticken.

Geen

Pluspunten

Heldere duidelijke uitleg. Motiverend.

Pluspunten

Actief motiveren. Anderen inschakelen om te motiveren. Leuke lesmanier.

Geen

Pluspunten

Typecursus heeft een lekker tempo Goed te doen met iedere dag half uurtje

Als je tussendoor stopt, kun je niet meer fimpje terugkijken van de les. Er is geen mogelijkheid om een lesje terug te gaan als je daar behoefte aan hebt

Pluspunten

heldere cursus

Pluspunten

Alles

Geen

Pluspunten

Goede typecursus. Wel wat saai. Maar werkt prima. Goede klantenservice.

Iets interessanter maken voor kinderen.

Pluspunten

- duidelijke structuur - aantrekkelijk - leuke spelletjes (ook als je al wat ouder bent:)

geen

Pluspunten

Prettig programma. Aangenaam om te leren. Leuk dat een toetsenbord masker geleverd kon worden. Dat help bij de discipline om ook na de cursus blind te typen.

Meer met cijfers doen. Eigen doel stellen na het behalen van minimum van 100 aanslagen per minuut met extra gevarieerde tekst.

Pluspunten

Goede, degelijke cursus. Goed opgebouwd, goed rendement

Na een jaar is het over en uit. Permanente toegang tot een paar oefenmodules om af en toe te kunnen oefenen zou ideaal zijn.

Pluspunten

Goede typecursus, duidelijke instructies met filmpjes. Fijn dat je als heel snel leert typen met echte woorden en zinnen.

De spelletje tussendoor zijn leuk, maar zijn vaak trager dan je tikt of lopen vast. Dit is jammer.

Pluspunten

Heel gestructureerd typeprogramma

andere teksten om te oefenen, ipv 3 dezelfde achter elkaar aan het eind van het typeprogramma

Pluspunten

Nette site, met nette voortgangs-updates. Typeles voor kinderen zonder opschmuck, eigenlijk nogal saai. Goed voor kinderen zenuwachtig worden van allerlei drukke spelletjes. Ook fijn dat er niet continue een timer of percentage wordt vermeld.

Nogal prijzig.

Pluspunten

Je leert snel en makkelijk. De wijze is eenvoudig en effectief. Als student hoef ik geen kinderspelletjes en dat is exact wat ticken te bieden heeft. Het tempo lijkt langzaam, maar dat is zeker nodig om het goed bij te houden.

De instructiefilmpjes en oefenteksten zijn al wat ouder. In principe is dit niet erg, maar ik denk wel dat dit aan vervanging toe is binnen nu en 2/3 jaar. Verder is de ultraslim toetsenbord cover niet geschikt voor de nieuwere modellen macbook. Ik heb zelf een macbook pro 13 inch uit 2017 en daar past hij niet helemaal goed op.

Pluspunten

Klantvriendelijk bedrijf met een goed (werkend) product

Geen

Pluspunten

makkelijk en snel leren typen werkte ook echt

eigenlijk niet

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring