Helemaal Top

gewoon goed en snel

vlot en correcht geleverd.ze weten wat ze doen

uitstekende service

Gewoon goede spullen

Alles wat ik bestel bij jullie is kwaliteit en ik bestel hier inmiddels ook daarom al 15 jaar mn onderdelen

Snelle verzending en bezorging, netjes verpakt, artikel in perfecte staat

Goede snelle service

Super snelle verzending

Snelle levering en goede service

Mijn bestelling cdi voor kisbee was snel binnen En ben ondertussen bij en na het monteren goed geholpen waar ik niet uit kwam

Ik snel remblokken nodig snel geleverd! Zeker aan te bevelen deze winkel

Snelle levering van de juiste onderdelen

Prima online-shop voor al je scooter/brommer onderdelen

Levert niet alleen prima kwaliteit onderdelen maar ook prima advies en raad bij problemen. Heeft tevens regelmatig leuke acties met kortingen of einde stock-kortingen. Ben altijd uitermate tevreden met de ontvangen producten. En wat je nergens vind heeft hij in stock liggen zoals bv de tussenplaat tussen frontkap en beenschild... geweldig toch :o)

Gewoon priema

Gewoon een top winkel

Makkelijke bestelsite. Snelle levering

Zeer goed, snel, precies wat ik besteld had en goede kwaliteit

Zie titel

Perfect service punt voor onze brommmers!

Mannen ga zo door!

Zeer professioneel

Laatst een scooter onderdeel besteld en werd snel verzonden en alles zat mooi en goed verpakt en de remcilinder was zeer goed

Altijd klant vriendelijk!

Sinds m’n 16e kom ik hier al voor onderdelen, iedereen is erg klant vriendelijk en altijd bereid te helpen!

Alles was goed geregeld en afgehandeld perfect ga zo door Jos

bestellen ging vlot en makkelijk

bestellen ging vlot en makkelijk

Gewoon een net betrouwbaar bedrijf!

Een van de weinige die op tijd levert! Je na belt als er iets niet klopt, of denken dat er iets niet klopt! En leveren gewoon kwaliteit spul, en altijd netjes verpakt! Enige minpuntje als ze iets niet kunnen leveren duurt het wat lang voor je je geld terug hebt maar dat mag van mij de pret niet drukken!

Achterlicht Tomos snel in huis.

Goed maar ik zou de verzending anders doen

Goeie snelle levering maar ik bestelde 2 kleine rubbertjes en moest hierop 8 euro verzendkosten betalen, deze had geen enkele winkel bij mij in de buurt dus moest ik het wek bestellen. Bij dit soort kleine dingen zou ik de optie geven om het als briefpost te versturen. Dit is goedkoper

Nette zaak met veel onderdelen

Hebben zat onderdelen en goed op voorraad

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld