Goede

super snelle levering en de juiste onderdelen

gewoon super dikke 10

Geweldig service

Snel geleverd goed product

Voortreffelijk geholpen

Heel goed geholpen

Snelle levering, klasse

Prima website, makkelijk een keuze te maken en snelle afhandeling

Super goede kwaliteit van producten

Zeer vlotte afhandeling van bestelling.

goede winkel met ruim voorraad

goede winkel met een hele mooie en fijne webstore, ik ben sowiso een terugkerende klant

Eerlijk antwoord

Prima bedrijf met betrekking tot het snelle antwoord, en het versturen van het bestelde goederen

Koplampen

Heel goed and snel verzending

Goed service vertrouwlijk en op tijd

Mijn eerst bestelling bij jullie is perfect gegaan en snel service

Goede service en een snelle levering

Redelijk

Mijn bestelde artikel werd later geleverd en kreeg toen helemaal niet het benodigde artikel. Ze waren vergeten om benodigde lagers bij te voegen. Kreeg deze later wel netjes nagestuurd.

Helemaal geweldig!!!!

Sinds kort in het bezit van een 125cc piaggio. Netjes josdijkman gebeld betreft onderdelen. Sinds ik gebeld heb zijn er super veel spullen online gekomen! Helemaal top. Elke week komen er steeds meer 125cc onderdelen in het assortiment. Josdijkman kan (bijna)alles zover ik nu ervaar! Top winkel met snelle verzending en zeer goede klantenservice. Ik heb nog nooit een uitgebreid review geschreven maar deze winkel verdient het meer als menig scooter winkel. In my opinion de beste scooter winkel/webshop van nederland! Remco Zonneveld

gewoon goed

prima gegaan

Goede ervaring !

zondag Besteld woensdag binnen !

super webshop

ik heb hier een aantal producten gekocht en ze waren altijd netjes op tijd binnen en verder nooit beschadigd of iets dergelijks.

Prima dienst

ook als je een verstoring hebt word jij geholpen

Ben prima bediend.

Geen bijzonderheden.

Snelle levering, heeft me een hoop stress gescheeld.

Had een kapotte (lees, door de fitting gesmolten) Tomos achterlichtunit na een lange rit, gelijk een nieuwe gezocht, en besteld met nog een paar andere onderdeeltjes. Ik koos bewust voor de goedkoopste, en dat bleek, want het linker reflectorglaasje was los, en er zaten geen lampjes bij. But, you get what you pay for. Voor €8 maak ik het niet zelf. Afijn, tipje secondelijm later en een mooie LED dr in gefreubeld- geen boetes- en nog belangrijker, ik ben weer zichtbaar. Lang verhaal- maar waar het op neerkomt- snel geleverd ondanks dat het een kleine bestelling was, netjes verpakt en voor een hele nette prijs. Super!

Zeer goed. Ik blijf bestellen bij hun.

Nette afhandeling en bezorging

Snelle bezorging

Beloofde voorstel en bestelling geheel conform uitgevoerd, top bedrijf absoluut een aanrader. Zeer vriendelijke bediening.

Goede en snelle levering.

Levering kwam snel binnen alleen helaas de verkeerde producten maar werd goed opgelost.

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld