Goede service.

Alles netjes en snel geleverd.

Super goed

Super goed

Netjes antwoord gekregen op mijn vragen per mail. Tevens met de juiste linkjes van onderdelen

Goed geregeld en supersnel geleverd

Top service van Fa Jos Dijkman

Snelle levering, goede service

Alles naar wens

Bestelde produkt is top

Produkt besteld. Liep 1 dag vertraging op met versturen maar in mijn geval geen probleem. Heel netjes hiervan op de hoogte gesteld. Produkt werkt prima. Tevreden klant.

Goed advies en duidelijk

Snel en duidelijk advies over het product en het gebruik.

Prima service en snelle levering

Perfecte service

Als ik problemen heb met mijn derbi kan ik daar altijd terecht en dan zorgen ze ervoor dat het zo snel mogelijk weer terecht is.

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

Slecht

Ik kreeg 5 euro korting alleen er stond nergens bij dat het bij een minimale besteding van 20 euro was

zeer snelle levering

Dit was mijn eerste ervaring met Jos Dijkman. Een snelle levering en een goede passing van de onderdelen.

Slecht

Wij hebben de bestelde handvatten nog steeds niet ontvangen,zijn al een maand geleden besteld

Al jarenlang super

Specialist alles al jarenlang zonder problemen

Niet te duur en goede service en verzending!

De volgende dag in huis

snel geleverd en goeie spullen

De ervaring was goed. Op de site is het zoeken naar onderdelen makkelijk en de spullen worden snel geleverd.

Snelle levering van mijn product

Snelle levering en goede prijs.

Levering was binnen 1 dag en voor een goede prijs!

Gewoon goed

Netjes verpakt, op tijd verzonden, gewoon alles goed en in orde

Ik ben ben tevreden

Ik vond het alleen jammer dat tot 2 x het artikel al geopend was., niet de doos zelf. Maar het artikel. Plus de stickers waren er uit. Hoort erbij vind ik. En bij 1 opengemaakte doosje waren de membraanplaten beschadigd, vind ik jammer van een product van 50 euro. Voor de rest ben ik tevreden over de levering

Zeer duidelijke instructies en goede kwaliteit

Begrenzers zijn van kwaliteit en duidelijke instructies om aan te sluiten

Wat besteld is, kreeg ik binnen een week in huis

Bestelde meerdere onderdelen, omdat één onderdeel -nog- niet op voorraad was/bleek. Kreeg hier netjes en vrij snel een mailtje over, de bestelling had enkele dagen vertraging. Anders was alles waarschijnlijk binnen 1 a 2 dagen in huis geweest. Producten waren in orde, al met al netjes geregeld!

zeer snelle levering uitstekende ervaring

na een telefoontje advies gekregen over een specifieke uitlaat wat het beste zou passen op mijn model scooter.. had einde van de middag de bestelling geplaatst maar toch zoals beloofd de volgende dag in huis..de uitlaat paste idd perfect...misschien 1 kleinigheidje,iets meer opvulling gebruiken wanneer het bestelde product verpakt wordt voor verzending..maar verder gewoon 5 sterren

Prima service.

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld