Komen afspraken na.

Betrouwbare firma

Goede en snelle service

Onderdelen makkelijk te vinden en te bestellen Goede en snelle service

Goed en snelle levering

heel goed

helemaal top joh

Perfect.

Product matchde niet aan de originele slot van de vclic. Netjes gemaild en kreeg daarna €6 terug omdat het niet goed was.

betrouwbaar

onderdelen besteld, snel verstuurd en geleverd, zoals aangegeven op de site. professioneel.

Snel geleverd, eerder als verwacht. Je word netjes op de hoogte gehouden wanneer het verzonden is

top!

Het ontvangen artikel was helaas beschadigd. Nadat ik dit had gemeld, werd er meteen een nieuw product opgestuurd. Super snelle reactie en een nette oplossing. Ben erg blij met mijn bestelling en zou zeker de volgende keer weer hier wat bestellen. Kortom super vriendelijke klantenservice, die meteen reageert. Product ook van top kwaliteit!

Contact is goed

Het contact met jullie is top, maar de kwaliteit van de kappenset die ik bij jullie heb gekocht vind ik naar mijn mening matig. Bijna geen een kap pastte en na lang wrikken eindelijk erop gekregen. Toch zie je nog stukken waar de kappen niet mooi op elkaar aansluiten en dit geeft niet echt een mooi zicht...

Vandaag besteld morgen in huis

Levering was top maar onderdeel was niet geschikt voor het type

Ik kocht een cdi voor mijn gy6 blok, er staat dat deze universeel is, desondanks pas deze wel op de kabelboom, maar werkt hij niet. Op een retro scooter werkt hij wel maar op een kymco niet terwijl het het zelfde blok is. Jammer geld!

Alles prima geregeld

Had een Honda mb stickerset gekocht, maar er miste een sticker voor het achterkantje, contact gezocht met Josdijkman, en gevraagt of het mogelijk was om de missende sticker alsnog te kunnen opsturen, als reactie kwam er een excuus en er werdt gelijk een compleet nieuw setje opgestuurd. Dat was wel boven verwachting.

Onderdelen snel geleverd en keurig verpakt.

Heel erg goed.

Snelle levering scherpe prijzen en altijd goed advies

Altijd al correcte en snelle levering ook op technische vragen snel en duidelijk antwoord.

Snelle levering Juist Product Product als omschreven Goede prijs kwaliteit

Super snel verzonden

Compleet nieuw blok besteld en de dag er na al in huis! Super! Jullie gaan door waar andere stoppen!

verbaasd over de snelle levering

ruime voorraad, vrijwel alles staat op de site. tip.. probeer ook telefonisch bereikbaar te zijn.

Goed product.

Goedkoop onderdelen. Klant vriendelijk. Product snel ontvangen.

Goede, snelle service!

Goede ervaring met deze verkoper :-)

Prima shop en snelle levering van mijn bestellingen. Vooral de onderdelenzoeker op de beginpagina van de site vind ik handig. Zo kwam ik snel aan de juiste spulletjes voor mijn Tomos Quadro uit 2005. Vr.gr. Chris

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld