Te traag

Doe een bestelling, vervolgens duurt het drie dagen eer men tot de constatie komt dat mijn bestelling niet compleet gaat zijn. Ik lees dat bericht de dag erop, dus alweer vertraging; na vijf zes dagen bakkeleien. Moet volgende keer beter Jos die communicatie. Prijzen zijn goed, backoffice website geef ik een twee (bij mij liep het spaak). Nu ja, deze mensen zijn niet van slechte wil.

Vriendelijke contact en snelle levering

Slechte levering!!

Na een week nog geen olie ontvangen.

Goede ervaring goede oplossing

Alles goed verlopen

Goed snelle levering

Snelle levering en goede levering

Door de ruime voorraad altijd plek om te slagen

Door de ruime voorraad altijd de plek om te slagen

Gewoon goed !!!echt top!!!!

Snel geleverd en prima onderdelen

Alles uitstekend

Zeer goed en betrouwbaar

Slechte service

In de winkel laten ze je 25 min staan, en als ik online bestel en ik heb een vraag hangen ze je na 5 seconden op. Heb elk uur teruggebeld, maar geen resultaat. Vervolgens mijn product niet compleet geleverd, en nooit bevestiging ontvangen. Hier kom ik zeker niet weer!

Betrouwbaar en Vriendelijk

Als er iets niet op voorraad is krijg je netjes een mail waarom de bestelling vertraging op loopt.

Snel bezorgd

Beste prijs en snel geleverd

Besteld en binnen paar dagen geleverd echt top!

Duidelijke omschrijving product

Goede ervaring het product kwam een dag later werd daarvan op de hoogte gebracht

goede duidelijke webshop

snelle levering ,meedenkende klantgerichte oplossingen ,ruim assortiment , en moggelijkheid tot gratis verzending vanaf 55 euro of lage verzendkosten via dhl enige minpunt :de laatste tijd veel produchten niet direct leverbaar maar dat zal waarschijnlijk liggen bij de leverancier

Top zaak, zeer klantvriendelijk en service gericht.

Spreekt voor zich

Goede service, mag iets duidelijker

Snelle reacties, goede oplossing. Enige minpuntje was dat er bij de retouroptie stond dat het €5,50 was, maar dit bleek achteraf gratis.

vriendelijke klantenservice

Mijn product was niet meer voorradig, ik heb een mooier product gekregen voor dezelfde prijs.

Super betrouwbaar

Levert snel en altijd het product wat je zoekt

Dubbele communicatie

De een zegt onderdeel niet op voorraad en de andere dag al bezorgd.

Alles prima goede prijs kwaliteit

Gewoon goed

Levering was snel bij mij thuis en kwam zonder nare verrassingen

Perfect bedrijf

Besteld en binnen 1 of 2dagen al binnen.

Snelle levering en duidelijke omschrijving

Bestelde artikelen waren snel geleverd, en voldeed uitstekend aan mijn verwachtingen.

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld