Goeie prijs en zeer snelle levering.

Product was ook goed.

Goed zo als altijd

Goed zo als altijd

Voldoende artikelen, snelle verzending

Meermaals spullen besteld via de webshop. Online contact gaat snel. Goed advies in de winkel. Goede, snelle en nette verzending van artikelen en genoeg keuze.

Prima levering maar er mag wel een track en tracé code verzonden worden

Gewoon goed

Goede prijzen en snelle verzenden

Top service, goed product!

Goede service van Jos Dijkman, goed product ontvangen en snel verzonden! Top!

Geen klachten tot nu toe

Nu een aantal keer besteld. Geen klachten. Alles werd geleverd binnen een dag. Nette prijs tegenover de concurrentie!

Vlotte levering

Origine onderdelen netjes op voorraad en daardoor lekker snel geleverd

Snelle levering goedkope producten

Producten waren niet op voorraad maar toch snel geleverd

Snel geleverd tegen een goede prijs.

Supersnelle levering!

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen en binnen 1 dag was mijn complete bestelling bezorgd

Goeie service, van een vakman.

Word hier al jaren goed geholpen met uitstekend advies over de juiste onderdelen en alles eromheen.

Snelle levering, prima kwaliteit.

Zeker voor herhaling vatbaar, dus zeer aan te raden.

Snelle correcte vertrouwde deal.

Ik had een product nodig en na wat googlen kwam ik bij Jos terecht. Bestelling geplaatst, met Ideal betaald en 2 dagen later product in huis! Goeie zaak!

Goede service, goede kwaliteit, mooie prijzen

Josdijkman is de perfecte winkel voor een schakelbrommer (mijn ervaring). De werknemers zijn hartstikke aardig, de service is altijd goed, de kwaliteit is altijd echt goed en de prijzen zijn goed betaalbaar voor de kwaliteit die je ervoor terugkrijgt.

Goede nette levering

Snelle levering en duidelijke afspraken

Snelle service met kwaliteitsproducten!

Bestel regelmatig scooteronderdelen bij josdijkman, ben zeer tevreden!

Fijne webshop en snel in huis

Op zoek naar kabelschoentjes en hier een goed gevulde assorti doos gevonden met alles wat je nodig hebt voor de scooter !

Betrokken

Product werd netjes geleverd Productinformatie op de website mag van mij nauwkeuriger Service is goed

Snelle levering, correcte afhandeling

Snelle levering, correcte afhandeling

Juiste spullen maar duurde lang

De juiste spullen gekregen maar het duurde meer dan een week voor dat het binnen was.

Slechte after service

Volgens de site zou het door mij bestelde onderdeel passen op mijn scooter. Na ontvangst van het onderdeel bleek dit niet zo te zijn. Ik nam contact op voor een snelle oplossing aangezien mijn scooter weer moest rijden. Het antwoord was simpel maar duidelijk, er zouden diverse uitvoeringen zijn voor mijn type scooter?! En deze zou zeker passen op die anderen, uiteraard kon ik altijd die andere bestellen....

Zeer snelle levering

Duidelijk site. Veel onderdelen.

Slecht

Kappen passen er niet op

Goede winkel voor een betaalbare prijs

Goed product en betaalbaar gewoon een goede winkel

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld