Zeer goede ervaring

Bestelling correct en snel geleverd

Alles precies zoals het hoort

Alles OK.

Superservice!

Onderdelen geleverd volgens afspraak. Netjes ingepakt. Goede service.

Alle onderdelen voor een Derbi en snelle levering

Top bedrijf

Ik had s middags onderdelen besteld en ze werden de volgende dag geleverd. Dat is nog eens goed bedrijf.

Helemaal top

Mijn ervaring is heel goed

Prima bedrijf en goed

Supersnel en netjes geleverd

Goede ervaring, zal zeker meer bestellen

Super netjes en snel geleverd, volgende dag in huis :) zeker een aanrader

spullen goed website minder

Ik was blij met de spullen die ik kon bestellen. Echter de website doet het niet goed in google chrome! waardoor ik met een andere browser moet zoeken! iets met teveel connecties

Oke

Oke

zeer goed

Eerste bestelling, meteen korting en gratis levering. Assortiment is groot, artikkelen waren snel binnen en goed verpakt. Inmiddels tweede bestelling gemaakt.

Uitstekende service en supersnelle bezorging. Een aanrader!

Matig geen volledige beschrijving bij product

Ik had een cilinderset voor gy6 besteld. Er stond niet bij dat er een pakking set werd mee geleverd! Dus een pakking set erbij besteld. Maar bleek in de doos toch een pakking set te zitten. Dus die extra set heb ik nu nog over beetje zonde van het geld. Dus omschrijving van de cilinderset is niet volledig. Vandaar matige beoordeling.

Supersnelle verzending

Prima service.

Artikelen besteld worden goed verpakt en voldoen aan mijn verwachtingen. Zoals het hoort en dat is erg prettig.

Goed en snel

Besteld en direct volgende dag ontvangen. Dat is top. Onderdeel werk top. Ben er blij mee.

Top levering

Prima prijs en kwaliteit

Perfecte zaak

Een fijne webshop veel keuze Goede prijs en snel geleverd Nooit problemen

Was goed en snel

Top behandeling van bestelling en ook klantvriendelijk.

goede zaak

Heeft een ruim assortiment, info per onderdeel kan beter.

TOP...!!!

Zeer goede ervaring

Kon beter ..

Helaas kreeg ik geen duidelijke antwoord op mijn vraag, en hele late reacties . Jammer dat ik tot de dag van vandaag noch geen antwoord gekregen op mijn vraag waar ik wel gehoopt op had ... Slecht te bereiken via de klantenservice Voor de rest een prima zaak

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld