Prettige webshop, prettig personeel

Verschillende onderdelen besteld, goede kwaliteit

Prima zaak ,groot assortiment .

Prima zaak en snelle levering.

Echt top

Snelle levering, goede service

Hele goede service, snelle reactie op vragen en k had het product besteld in de middag en had het de volgende dag al binnen. Top.

Scooter rijd goed nieuw carborateur erop

Heel slecht met verzenden en trug sturen

Slecht met verzending en retour kan niet met tracking link anuleren en kan niet meegegeven worden met bezorger moet speciaal naar specefiek post nl dhl punt via dhl super slecht

Super snel en vakkundig

Hele fijn bedrijf contact gehad over een onderdeel en dat werd super snel geleverd.

Goede ervaring

Na mijn bestelling meteen bevestiging gehad en de dag erna mijn bestelde spullen binnen

Vriendelijke en goede onderdelen service

prima zaak niks mis mee

vele jaren bestel ik al bij dijkman zelfs de service aan de telefoon is goed en vakkundig.

Snelle en correcte levering

Goede spullen voor een nette prijs

Prima assortiment en levering

Levering was prima in orde

Goede service en snelle levering

Prijskwaliteit goed en een snelle levering !

snelle levering.

een fijne en sociaale bromfietszaak

voor mij is dit de site waar ik moet wezen voor mijn onderdelen en ik krijg altijd de beste klanten service ook als er schade is word dit netjes afgehandeld. ik had toen die tijd een cillinderkit besteld maar er zat een deuk in mijn koppakking waardoor hij niet meer goed was en even een berichtje en ik kreeg er direct 3 nieuwe opgestuurd en op die manier zijn ze een redder geweest voor mij. mijn dank is groot naar jullie

Zeer snelle levering.

Snelle reactie duidelijk advies

Snelle reactie op mijn vragen en snelle levering. Na een misverstand ook snel opgelost te hebben heel tevreden over de service na verkoop. Mvg Dimitri

Top!!

Ruim assortiment met kwaliteit producten. Behulpzaam en altijd alles netjes optijd geleverd. Aanrader

Geweldige service, goedkoop en super snelle levering !!! (ook in België!!!)

Kwaliteitsproducten tegen een goedkope prijs, grote keus aan onderdelen, geweldige service bij vragen met een snel antwoord én een supersnelle levering... wat kan iemand zich nog meer wensen ;o)

Super goeie zaak

Super goeie service

Hele goede service, erg blij mee.

Altijd goed en voordelig.

Altijd goed en tevreden.

Posthoornweg 6