goede service en snelle levering!!!

goede service en snelle levering!!!

Klantvriendelijk

Helpt je met al je problemen

Sproeiers verkeerd

Sproeiers blijken verkeerd aangegeven op de site. Vervolgens contact gehad. Moet ik ze terug sturen wat mij verzendkosten kost en kan dan nieuwe bestellen wat me weer best veel verzendkosten kost. Al met al worden het zo dure sproeiers

Snelle en juiste levering

Snel gevonden wat ik zocht. Goede communicatie ivm bevestiging bestelling en opvolging levering

Zeer vlotte afhandeling internet aankopen.

Vriendelijke mensen per telefoon en duidelijk overzicht op de site. Laatst een onderdeel gekocht voor de scooter. Werkt perfect. En niet duur. Ga zo door zou ik zeggen. Groetjes uit Oost grunn.

Goede kwaliteit en prijs verhouding.

Goede service en goede prijs en kwaliteit verhouding.

ging goed

Zeer goede communicatie! Voorbeeldig!?

Jammer dat dat ene onderdeel niet meer op voorraad was, de bestelling werd geannuleerd en 2 dagen erna stonden de centen terug op mijn rekening. Super!!

Goed communicatieve vaardigheden van jos dijkman

Vriendelijk en eerlijk. Fijn geholpen door de klantenservice.

Snelle levering. Prima product. Tevreden klant!

Top zoals altijd

Goede onderdelen voor een goede prijs. Veel kennis van scooters en brommers.

Prima verpakt en levering optijd

Zat een klein krasje op mijn bullet uitlaat maar was bij de carbon tip valt niet echt op verder prima verpakt en levering was optijd.

Beste webshop voor scooter onderdelen.

Ben al jaren klant bij Jos Dijkman. Nog nooit problemen gehad, integendeel zelf. Recent nog zelf een fout gemaakt en een verkeerd onderdeel besteld, contact opgenomen voor een retour zending en dit was geen probleem. Altijd vlotte communicatie via mail, zeer vriendelijk en doen er alles aan om je zo snel mogelijk te helpen. Jos Dijkman is men nr1 shop waar ik altijd terugkeer voor onderdelen.

Goede service en snel

Mijn ervaring was goed, snel reactie op het versturen, en het was snel geleverd.

Uitstekend.

Na een eerste bestelling, een vlotte levering en het geleverde product was netjes verpakt. Houden zo! M.v.g. Jan Lohuis.

goede service

goede service

Gaat

Cilinder was goed maar de veer had gehad was al ingeschuurd had deze gehad van familie als cadeau hadden hem in gepakt town hem er uithaalden was die geschuurd

Slechte levering

Duurt lang voordat je pakketje binnen is

Een snelle levering top

Goede service en prijs kwaliteits verhouding

Snelle levering Goede service Reageert goed op vragen als je met problemen zit ivm montage onderdeel

goed en snel geholpen

goed en snel geholpen.

Goed en snel geleverd

Prima webshop

Nu een aantal keer bestellingen gedaan. Vlotte levering, is natuurlijk wel afhankelijk van vervoerder.

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld