Prijzen zijn super ! Kwaliteit is heel goed. Snelle levering.

Goede zaak.

Wel een klein kritiekpuntje.., namelijk dat foto's niet altijd kloppen en dat irriteert een beetje. Als sterk punt volgens de site is het feit dat je ongevraagd iets terug kunt sturen binnen zoveel dagen, maar dat moet je dan wèl zelf betalen. (!) Als het je eigen schuld is, is dat uiteraard begrijpelijk en fijn, maar wanneer de schuld bij henzelf ligt, voelt dat toch een stukje minder sympathiek en aantrekkelijk. Zodoende vier sterren i.p.v. vijf..

Onderdeel niet op voorraad, maar de rest is prima.

Keurig.

Snel Simpel en voordelig .........gewoon goed.

Duidelijke website.

Goede service en uitleg over cdi voor mio en snelle levering

Goede service en uitleg over cdi voor mio en snelle levering.

Goedkoop en snelle levering

Overzichtelijke website, goedkoper dan anderen, snelle levering!

Keurig,correct en goedkoop

Goedkoop en volgens afspraak, jammer dat het onderdeel niet werkte, en nu de credit nog even afwachten. Maar zeker positief ...!!

zeer vlot gekregen!!

Besteld en de volgende dag in huis !!! Top geregeld! Bestel zeker weer!!

Mooie snelle levering

Goed materiaal!

Top producten/ geholpen

De producten zijn goed en in orde. Ik kreeg een belletje van de klantenservice, dat er geen domino handvatten waren maar kreeg daarna direct een alternatieve! Top!!!

Ik had 2 sproeiers besteld en kreeg helaas 1 verkeerde. Kan gebeuren. Na een telefoontje had ik de volgende dag ook de goeie binnen. Top geregeld.

Snel en professioneel

Snel en professioneel

Prima zaak.

Alles keurig afgehandeld.

Waar alle spullen elders uitverkocht was, hadden ze het hier en was het snel geleverd.

Ik wou lampen bestellen voor mijn Piaggio, en heb tientallen winkels afgezocht, waarbij de meeste winkels het (deels) uitverkocht was. Jos Dijkman had het op voorraad en daarom viel mijn keuze hierop. Het was snel en perfect geleverd. Mochten mensen in de nabije toekomst onderdelen nodig hebben, Jos Dijkman is een aanrader :)

goede webshop

duidelijke webshop, goede prijzen en super snelle levering.

Goed en snel geleverd

Snelle verzending, onderdelen geleverd zoals verwacht en goede prijs/kwaliteit

Ik mis een Kickstart schroef voor de derbi. M6x25 geloof ik. Jammer dat ik deze niet kan bestellen bij jullie

Duidelijke site, netjes ingepakt en snel geleverd

Duidelijke site, netjes ingepakt en snel geleverd

Topp

Snelle levering goed product

Super tevreden

Bestelling makkelijk en snel gedaan levering was ook snel zondag besteld dinsdag al in huis!!

Super geholpen, en prima kwaliteit

Super goed geholpen,

Na mail contact over twijfelen van de juiste maat een juist advies gekregen voor een koetsband. Opgestuurd, dag erna was hij al netjes geleverd. Kortom zeer tevreden, hadden weer weer zeer snel koetsplezier --》 aanrader《--

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld