top

Snel, goede prijs, netjes op afspraak binnen. niks te klagen

Snelle adequate levering.

Binnen 24 uur thuis.

Gewoon goed

Er ontbrak informatie in mijn bestelling en toen ben ik gebeld. Kreeg mijn pakket gewoon optijd binnen. Helemaal top. Echter, er ontbrak een onderdeel. Dus dat is wel weer jammer.

super goed

goed en snel !

Nette service, eerlijke prijs en top kwaliteit

Online racegaas besteld, mijn huisnummer vergeten door te geven, netjes gebeld door Bromfietshandel Jos Dijkman en mijn bestelling werd netjes verstuurd. Blij met de kwaliteit en blij met de prijs. Kortom zeer tevreden.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering dus.

Super goede service aanrader

uitgebreid assortiment en snelle levering

ik heb meerdere onderdelen voor mijn brommer gezocht en gevonden bij Jos, hij is niet altijd de goedkoopste, maar heeft wel een erg uitgebreid assortiment. af en toe is het moeilijk zoeken naar het juiste artikel.

Te opdringerig

Ik heb alleen op de site gezeten en denk ik iets in de winkelwagen gedaan maar toch besloten het niet te kopen, krijg ik een mail om toch te betalen of zoiets , vervelend

Gewoon wat je mag verwachten

Vlot, correct, ik werd goed geinformeerd

Prima onderdelen helaas niet de goede.

Heel goed zoals je verwacht en het overal zou moeten zijn

Prima, snelle bezorging en goede producten en prijsverhouding

Goede kwaliteit onderdelen en een snelle levering!

Zeer goede ervaring bij Jos Dijkman, ze hebben alles wat ik nodig heb en nog veel meer! De bestelling komt altijd snel binnen

Goede service en snelle verzending!

Goede service en snelle verzending!

Goed bezorgd

Het pakket is goed bezorgd en ben goed geholpen

Netjes geholpen.

Toen er iets niet op voorraad was werd ik netjes opgebeld en werd mijn geld gelijk terug gestort

Beperkt maar wel goed

Ik had een aantal onderdelen nodig. Helaas zat er maar 1 van in het assortiment. Dit heb ik besteld en op tijd en in goede orde ontvangen. Prima dus.

Top bedrijf

Snelle levering en een breed assortiment Zeker aan te bevelen

Fijne shop, snel en duidelijk antwoord. Eerlijke prijzen.

Top zaak!

Prima voor elkaar

+ Veel keuze, snelle levering, goede communicatie, regeert snel op mail - omschrijving op de site laat wel eens te wensen over (weinig info)

Goeie service

Mooi optijd bezorgd

"Met bestellen bij JOS Dijkman,,, nooit geen gezeik man "!

Ik kom liever aan de balie kijken wat ik koop en koffie drinken. Tijdens deze pandemie maar is wat besteld via de postbode,,,, want we moeten doorrrr ! Kunnen we weer verder met de jeugdsentiment Honda MB . Grtn de stratenmaker uut Hasselt-United

Goed, duidelijk en snel.

Een winkel met veel spullen voor brommers en scooters. Op mails word snel gereageerd, wanneer er iets mis is met je bestelling krijg je dit meteen te horen.

goed service.

netjes, mail werd beantwoord en ook werd ik gebeld . goed gevoel bij het gesprek ook heb ik netjes wat alternatieven toe gestuurd gekregen voor eventueel wat aanpassingen.

Jos staat altijd voor je klaar

Jos heeft een super goede service

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld