Goede kwaliteit

Goed spul

Snelle levering, top producten

PERFECT

100% ok .. snelle levering en top product voor goede prijs. ik ga er zeker weer bestellen.Henk uit Zwolle

Erg helpend en snel leverend.

Ik had een paar vragen over onderdelen en het een en ander over mijn scooter. Ik ben daarin erg goed geholpen met adviezen. Ik kreeg professioneel advies over mijn scooter. Ik ben ze zeer dankbaar erg goede service. Daarnaast erg snelle levering.

Goed product

snelle levering em goed product

Neemt tijd voor de klant Goede service

Super brommerzaak met goeie service

Top winkel!

Zoals altijd, makkelijk bestelprocedure en zeer snel geleverd. Zeer tevreden.

Goede service en ze hebben er veel verstand van

Mijn brommer is helemaal top gemaakt. Ze steken veel tijd om je te helpen. Echt top.

Uitstekende website

Doordat Jos Dijkman aanvullende informatie vermeld op welk type motorblok alles past, maakte dit het voor mij vrij eenvoudig om de juiste onderdelen voor mijn scooter te vinden. Dit hielp mij enorm snel en bood me gelijk de zekerheid dat ik in 1 keer de juiste spullen zou bestellen. Vooral als men in het bezit is van een china scooter is dit erg handig, dit bespaard je enorm veel speurwerk uit.

Uitstekend!

Als dr wat mankeert aan je bestelling wordt het zonder discussie recht gezet en vlot ook met de excuse voor t ongemak dr ook nog bij!

Hadden producten die andere niet op voorraad hadden

Echt mooi

wordt er goed geholpen

goed, vriendelijk en snel

Snelle en goede service

er was een ringetje vermist in mijn order maar dit was vrij snel opgelost

Goeie prijs en snelle levering

Snel en goed geleverd

Snelle en goede levering en de juiste spullen

Alles ok

Alles ok

Prima product, snel geleverd. Goede zaak

Had alleen een paar schroeven nodig. Geen gezeur over minimaal bestel bedrag, product is goed en snel geleverd. Is 5 sterren waard

Erg vriendelijk

Mijn order was nog niet compleet, ik ben hiervan op de hoogte gesteld en het niet pakketje was alsnog snel binnen

goede service en kwaliteit

Een redelijk compleet assortiment, snelle levering, goede service en communicatie en tot nu toe waren de producten altijd van degelijke kwaliteit. Waar voor mijn gevoel nog verbetering in zit is het uiterlijk van de website, maar vooral ook de manier van zoeken naar een bepaald product of onderdeel. Bromfietsshop.nl doet dit naar mijn idee erg goed doordat je gemakkelijk aan de hand van de technische tekening het juiste onderdeel kunt opsporen. Vaak gebruik ik daarom ook hun website om de onderdelen te vinden om vervolgens bij Jos Dijkman te bestellen. Dit is duidelijk niet ideaal en het zou beter zijn als jullie website deze functionaliteit ook zou bezitten.

Super snel bezorgd

Gaat altijd heel goed

Gewoon top

Goede handige site

Mooie producten

Super snelle levering

Goed en supersnel

Duidelijke foto’s en omschrijving van de producten en een snelle levering!

Vlotte en vlugge service

Alles werd vlot en zeer snel verzonden. Met een perfecte verpakking erboven op

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld