Snelle levering en alles op voorraad

Kom er al jaren . Maar in deze moet jebestellen en ze leveren zeer snel

2 michelin banden voor mijn derbi besteld. Misscien niet de goedkoopste, maar goed en snel geleverd.

Top service snelle levering

Producten besteld deze waren idd precies wat ik gevraagd had en super snelle levering echt top dank u een aanrader prijs en kwaliteit perfect

Goed, maar jammer dat er op de website niet bij staat wat er allemaal bij zit. Daardoor moet ik nou nog eens iets bestellen en nog een keer verzend kosten betalen

Zeer snelle levering en scherpe prijzen

De dag na bestelling geleverd en dat alles voor een scherpe prijs. De verzendkosten zijn hier wat lager dan elders dus daardoor was dit keer ook een kleine bestelling interessant om hier te doen.

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede omschrijving van producten voor brommers waar minder mogelijkheden zijn dan andere brommers.

Heel vreemde ervaring

Ik had een cilinder besteld voor mijn peugot fox. Toen ik de cilinder ontving was deze geheel anders dan de webshop aangaf . Direct contact opgenomen en kreeg als antwoord dat de leverancier ondertussen waarschijnlijk de cilinder had aangepast maar dat het nog niet in de webshop was veranderd zou kunnen . Mocht de cilinder ook retour sturen maar besloot om hem te houden omdat ik iemand had beloofd om zijn fox te maken . Had ik dit nu maar niet gedaan maar eigen schuld . Conclusie cilinder past totaal niet sterker nog de zuiger kwam gewoon tegen de krukas aan klopte totaal niet ..... Is allemaal wel opgelost maar was niet de bedoeling op deze manier . Een vriend van me wilde precies de zelfde bestellen na mij daar tegen word gewoon gezegd ja hoor is precies de zelfde die u krijgt als staat aangegeven in de webshop is gewoon niet waar snap niet dat dit zo word gezegd . Hij vroeg kan je mij 100% garanderen dat dit ook zo is en daarna komt er nooit meer reactie . Vind niet zo netjes dat jullie zo met mensen omgaan maar is mijn mening omdat ik een slechte ervaring heb gehad Maar conclusie is dat ik niet meer zo gauw iets zal bestellen bij jullie omdat ik er been vertrouwen in heb bestel altijd ergens anders . Maar dacht deze is goedkoop en de gene waar ik ben voor maakte had niet zoveel geld dus dacht dat is mooi . Maar zoals het spreek woord zegt . Goedkoop is duurkoop en dat klopt zeker in dit geval . Hoop dat u wat kan met deze mail Wens u nog een goede verkoop in de toekomst .

Perfect en snelle levering

Snelle handelingen

Prima producten, niet bijzonder goed

Een hele goeie service!!!!

Een cilinderkit besteld binnnen helaas niet op vooraad maar zodra ik belde werd ik netjes geholpen en werd er direct werk van gemaakt en uur later nog verzonden!!

Snelle levering en duidelijke beschrijving

Ly❤️

top

goed en snel

Goed variaties van producten, snel bezorgd!

Ik kon het onderdeel voor mijn scooter snel vinden op de website. Blij dat ik het heel snel had ontvangen om mijn scooter snel te repareren! Dankjewel!

Goede prijs, kwaliteit,keuze, en snel leveren.

Meerdere keren scooter onderdelen besteld. Veel keuze in div.merk en kwaliteit verhouding. Als je iets niet weet ! Dan wordt dan willen ze je graag adviseren en niet alleen maar verkopen . Een aanrader.

Netjes.

Alles goed verpakt. Ik was erg blij met de stickers die er bij zaten. Stickers zijn altijd goed!

Perfecte service !

Snelle service !

Goede service, snelle levering!

Goede service, goed advies en snelle levering. Aanrader om je bromfiets onderdelen te bestellen.

Prima zaak!

Niks om toe te voegen, gewoon toppie

Goede service snelle levering

Goeie site om spullen te bestelle

Zeer tevreden over de onderdelen die ik besteld heb,

Onderdelen snel en goed binnen gekregen!

Volhouders

Was vergeten mijn huisnummer bij mijn gegevens te vermelden. Ze hebben meerdere mails gestuurd en zelfs gebeld om het huisnummer te achterhalen en het gewoon nog op te sturen. Bedankt voor de service.

Scherp geprijsd

Snelle levering top

Perfecte snelle levering Artikel in orde

Perfecte. Snelle levering

Prima service en levering

Makkelijk bestellen en goede en snelle levering.

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld