Goede service en snelle levering

Ik zou de volgende keer echt weer bij Jos dijkman bestellen

Snel geleverd voor een nette prijs!

Tankvlotter en temperatuursensor besteld. Snelle levering voor een nette prijs.

Snelle levering top service

Correcte levering

Correcte levering.

Goede communicatie en snelle levering

Groot assortiment en snelle levering

snelle levering en niet te duur

snelle levering en niet te duur

Goede kwaliteit

Cilinderkop besteld, deze werd compleet gemonteerd en netjes verpakt bezorgt.

Prima en snelle levering.

Prima service.

Zeer fijn

Erg fijn en goeden hulp bij retoere

Precies wat ik had verwacht

Een set zuigerveren elders besteld, na een aantal dagen bericht dat ze toch niet leverbaar waren. De zuigerveren bij Jos Dijkman besteld, na een paar dagen al in huis. Op de website stond dat vertraging mogelijk was ivm Corona, niets van gemerkt.

ik had een bestelling gedaan van een aantal producten Er zat in het pakketje geen wd 40. nadat ik heb gebeld is het keurig netjes bezorgt.

Helemaal super

Goedkoopste

Goed snel en netjes afgehandeld.

Onderdelen besteld wist niet of ik het juist en besteld had. Meteen mailtje gestuurd werd volgende dag netjes gebeld dat een onderdeel niet goed was. Werd meteen veranderd. Top geregeld

Vlekkeloos verlopen

Had de producten besteld en binnen 2 dagen in huis

Goed een snel levering

Nette website snelle levering mooie prijs.

Mooie website, snelle levering, nette prijs

Mooi binnen een dag verzonden, netjes verpakt met twee mooie stickers.

Meer dan Het beste!

Wat een top bedrijf! Al jaren lang klant! Als kind aan huis kom ik al jaren bij dijkman Door de corona nu toch maar besteld en thuis laten bezorgen this niet anders :’( Alles na verwachting netjes de volgende werkdag in huis! Top top top!

Volop keus, scherpe prijzen

Ik kom al jaren vanuit Zwolle bij Jos met veel plezier. Deskundig advies en de tijd die er voor je genomen wordt om je verhaal te doen. Nu hij dicht is en ik toch iets nodig had voor mijn 4 takt scooter heb ik een keer besteld en dat is me ook perfect bevallen. Snelle levering en alles was netjes en goed verpakt

Geweldig en heel netjes geleverd top Dankjewel

Goed verpakt en snelle levering

Online besteld en snel geleverd

Wat je koopt je wou en je krijgt wat je kocht !

Super ! Wat we zochten = gevonden ! Je koopt wat je wou en je krijgt wat je kocht Je kiest + je betaald = je ontvangt Zéker optijd geleverd = TOP Nu weten we waar te kopen en dat is bij = bromfietshandel Jos Bijkman Mercikes !!! Grts Julie

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld