Snelle service en snelle verzending onderdelen goed verpakt ontvangen. Graag tot de volgende keer.

Goede service en snel

Altijd snel en optijd in huis

Vaker bij Jos besteld altijd netjes op tijd en niet duur

Onderdelen altijd goed ingepakt nog niet meegemaakt dat er iets geruild hoefde te worden prima voor elkaar.

super bedrijf

alles goed geregeld en mooi op tijd volgens afspraak

Geweldig product en snelle levering

Niets op aan te merken.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Alles snel geleverd

Een voorbeeld voor alle webshops!

Ik bestelde Doppler zwarte stuuradapters online. Achteraf bleek de kleur niet voorradig. Supersnel kreeg ik al telefoon om dit te melden, en met de vraag of een andere kleur ook ok was zodat ze me snel konden verder helpen. Dit apprecieerde ik enorm. Persoonlijke aanpak! Super! Omdat ik liever bij zwarte hield werden deze nog steeds zeer snel besteld voor mij. Heb ze net ontvangen, een top product aan een heel goed prijs! Ik zou zeker nog op deze webshop kopen! Thanks :)

Super! Mooi, kwalitatief product voor de laagste prijs!

Topservice!

Levering ok, retourvoorwaarden discutabel.

Op de site staat dat artikelen in de opruiming niet geretourneerd kunnen worden. Webshops moeten echter verplicht een retourperiode hanteren. Dit betreft een fysieke winkel, maar ook duidelijk als webshop actief. Claim van het niet kunnen retourneren is dus wettelijk op zijn minst discutabel. Verder snel geholpen, goed product.

Erg goed

Alle onderdelen die ik bestelt heb waren erg snel binnen

Al vaak besteld

Al vaak besteld en altijd correct geholpen. Nette prijzen en op tijd geleverd.

Goede service en correcte prijs

Snelle en goede service en levering met correcte prijzen

Snelle Levering, Goede prijs..

Mijn ervaring omschrijf ik als volg: Goede prijs voor deze kwaliteit en snelle inleveren.

Super, geen problemen gekent

Snelle service Goede communicatie En goed ingepakt

Goede service met een uitgebreide voorraad

Josdijkman is tot nu toe de beste webshop waar ik onderdelen heb besteld. Mijn bestelling werd altijd op tijd geleverd en er zijn nooit fouten gemaakt. Dit is altijd de eerste plek waar ik kijk als ik wat nodig heb.

Zeer goede webshop

Mijn ervaringen met deze webshop zijn zeer goed! Zeer snelle afhandeling van je bestelling en je word netjes op de hoogte gehouden van je bestelling

Goede servise

Makkelijk bestellen en betalen...veel op voorraad en snelle verzending

Top bedrijf, hebben alle spullen die je zoekt

Goede en snelle communicatie, alleen jammer dat je na elke bestelling een maand wordt gespamd met de vraag of ik een beoordeling wil achterlaten.

Alles geleverd wat er moest geleverd worden!

Snelle levering, op voorraad

Posthoornweg 6