Snelle levering en duidelijke voorraad

Van alle keren dat ik heb besteld is alles netjes verpakt geweest en alles was snel binnen.

25 jaar geleden en nu nog steeds TOP winkel

De service is nog net zo goed als 25 jaar geleden alleen nu bestellen we via internet. Gewoon weg nog steeds een top zaak.

top service

super snelle levering

Koude kermis

Goedemiddag toch 5 sterren vraag op mail was lekker snel beantwoord met een advies van 100€ aan materiaal alles besteld en keurig gemonteerd maar het resultaat is niet wat ik had verwacht. meer trekkracht en snelheid onder de 34 Dit wederom besproken op de mail helaas is er geen ervaring wat mij toch verbaast om mij verder te helpen met het zoeken naar een oplossing. Iets verbazing heb ik wel het is tenslotte een scooter en geen vliegtuig, Dus you tube ik naar verder. Groet Jeroen

Hele goeie service en snelle levering

Ik moet zeggen dat Jos Dijkman altijd goed levert, en misschien op 1x na zich altijd aan zijn woord hout. Alles is heel overzichtelijk en ze hebben een hele vriendelijke klantenservice.

Goed en ondanks de Corona toch nog snel

Wanneer ik nog eens wat nodig heb zal ik zeker nog eens gebruik maken van dit bedrijf

BESTE BEDRIJF VAN NEDERLAND

ALTIJD TOP SERVICE. BESTE PRIJZEN EN DE WEBSHOP BAAS IS ECHT EEN LEKKERDING

Topper !

Bestelling gedaan , Steeds goede feedback !

Top winkel

Juiste product, origineel, en snelle levering!

Veels te grote verpakking

Product is helemaal prima, wel een beetje duur. Verzending was snel maar is in een doos waar een tros bananen in past aangekomen, wat mij betreft onnodig voor een drietal boutjes.

Goede cervise

Prima snelle service

Netjes geholpen aan de telefoon, daarna alles snel geregeld via De webshop.

Netjes optijd

Perfect geleverd, prijs kwaliteit 10

Correct geleverd en goede producten

Goeie service en snelle levering

Zeer goeie bromfiets handel ben zeer tevreden

Goed en snel geleverd

Klein minpuntje dat niet alle bevestigingsmiddelen van de yasuni z black edition uitlaat die op de installatietekening staan in de doos zat van de uitlaat.

Niet duur prima levering alleen kap zaten krassen op maar was wel ongespoten.

Goed bedrijf

De dingen die je besteld zijn altijd in voorraad en worden snel verwerkt

top service zeer goed op de hoogte gehouden

Goed!

Goed!

Altijd goede kwaliteit ontvangen. Goed verpakt en snel geleverd nog nooit problemen gehad

Groot assortiment, snelle levering.

Erg veel verschillende onderdelen. Levertijd is bijna altijd 1 dag. Prijzen zijn af en toe nog iets aan de hoge kant. Erg klantvriendelijk.

super

Olie snel verzonden.

prima prijzen, snel verzonden.

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld