Beter dan dit kan niet

Als je ergens problemen mee hebt met je scooter brommer of andere voertuig helpt josdijkman je daar graag mee!

Super goed zaak

Neemt de tijd

Altijd goed advies

One stop shop

Hebben zo goed als alles voor mijn Derbi, helaas niet alles evengoed passend of oem kwaliteit (dmp, tnt etc) maar daar is de prijs dan ook naar. Krijg ook nog wel es een verkeerd artikel van en paar euro, dus retouren economisch niet haalbaar en ergernis omdat je niet krijgt wat je nodig hebt, oh well er zijn nog meer adressen...Greos

Alles perfect geleverd

Zal zeker nog bestellen,heb nog een paar dingetjes nodig dus ideaal .

Wat een geweldige service

Deze mensen hebben zo veel passie voor hun bedrijf echt perfect.

Zeer goed zeer vriendelijk

Knipperlichten voor de sym besteld waren snel in huis achter werkte niet in goed overleg toch de oplossing gevonden

Goed alleen geen brievenbus paketjes. Ik heb 5.50 moetne betaalen voor een onderdeel van 1.50 door de verzekdn koste

Snelle verzending, helemaal super.

Makkelijk en snel.

Super goede service

Super goede service jos en zijn Team staat altijd voor u klaar ik ga niet meer naar een andere toe

Topservice

Duidelijke omschrijving, weet je iets niet wordt je gewoon geholpen. Eerlijke mensen gewoon goed!!

Zeer goed en goedkoop

Goede kwaliteit goedkoop en snellr levering ga zeker vaker bestellen op deze website

Gewoon goed

Spullen snel en netjes geleverd

Super vriendelijk, super behulpzaam, en netjes op tijd !!!!!

Ik heb nu een complete brommer opgeknapt als nieuw. Daarbij heb ik heel veel onderdelen bij Jos gekocht. Elke keer netjes op tijd en compleet geleverd. ook goede informatie gekregen bij onderdelen waarvan ik niet wist welke ik moest kopen. Helaas ook wel een item door mij verkeerd besteld, maar dat werd ook snel en goed opgelost, zeker nu de retour optie een stuk makkelijker is gemaakt. geld terug was ook snel geregeld, Ook als ik de prijzen vergelijk zijn die zeker niet duur (ja soms is 1 item iets duurder dan bij de concurent, maar als je dan daar de extra verzend kosten bij teld is dat niet meer. ik ben HEEEEEEEEL tevreden en zal zeker daar meer bestellen als ik iets moet hebben.

Snelle levering en alles wat ik bestelde goed geleverd

Alles mooi geleverd en verpakt. En was snel geleverd.

Zeer goede service

Zeer goede service en snelle levering! Ik ga zeker nog bij jullie bestellen in de toekomst.

Mooie site en snelle levering

Goede service en kwaliteit

Snel, vriendelijk en deskundig bij contact

Zie boven

Snel in huis

Ik had mijn product snel in huis ondanks de December drukte.

Bestelling snel geleverd, voor een leuke prijs

Goede producten en snelle verzending

Goede service snelle verzending en mooie prodcten.

Nog niets ontvangen

Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen!

Super, wordt altijd top geholpen

Super winkel

Prima webshop

Pas geleden Honda onderdelen besteld. Snel en volgens verwachting geleverd. Ik bestel zeker in de toekomst vaker bij Jos

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld