Groot aanbod en snelle levering

Makkelijke site dus snel iets te vinden uit het grote aan bod . Ook voor wat oudere scooters

Jullie zijn Optijd met alles te versturen

snelle levering zelfs in belgie dus :-)

snelle levering zelfs in belgie dus :-)

Makkelijk te bestellen, snel verzonden

snel en makkelijk

als ik snel iets nodig heb dan bestel ik het meestal

altijd goede producten binnen gekregen maarrrr

5 euro verzendkosten voor een setje sproeiers dat in een minizakje zit, dus prima met envelop op de post kan vind ik te duur.

Snel geleverd past perfekt gewoon top

Snel goed en duidelijke site

Nu voor de 2e keer besteld en alles ging snel en voor een redelijke prijs

Fijn bedrijf om onderdelen te kopen

Ik heb diverse keren via de webshop onderdelen gekocht. Alles was snel verzonden. Als er iets niet duidelijk was even een berichtje of bellen. Prima bedrijf

Topzaak

Had opgebeld voor een tandwielset helaas verkeerd advies gekregen en het verkeerde besteld. Tandwielen waren overigens wel goed alleen verkeerde ketting. Daarna opgebeld netjes me geld teruggekregen. Ik blijf hier zeker bestellen.

Duidelijke webshop, snelle levering

Webshop is overzichtelijk, voorraad vaak actueel. Verzending ook snel. Onderdelen correct.

had een cilinderkop gekocht die niet goed was

had een cilinderkop gekocht die niet goed was daar over gebeld kon het terug sturen en het geld werd netjes terug gestort

Snelle levering en goede kwaliteit

Super snelle levering

Zeer snelle levering en prima product

Goed en snel geleverd

Goede website waar je producten snel lunt vinden makkelijk bestellen snelle verzending en producten als omschreven als de verbetering op de site zou het fijn zijn als je de winkelwagen in je account op kunt slaan om de volgende dag te bestellen ook missen er bij sommige onderdelen als lichtfilters soms de afmetingen

Super goede service

Vandaag besteld, en de dag er na bezorgd , Met een goede prijs kwaliteit verhouding

Prima webshop

Ik kan het aangeschafte produkt nog niet beoordelen, maar het bestelproces en vooral de communicatie en het op de hoogte houden van je bestelling is in één woord SUPER....

Onderdelen goed aangekomen en snel 2 dagen wachten

altijd goeie en snelle service

een goede en vooral betrouwbare webshop

Goede site heeft bijna alles

Bestel toch liever op kparts want hun hebben vanaf 50 euro gratis verzending Ook zie ik graag een voca olie menger.

Goed bedrijf,professionele kennis en grote voorraad

Super snelle leveringen, top bedrijf!

Goede service en snelle levering

Zoeken op de website naar onderdelen is een dingetje, maar dat was Dijkman ook al opgevallen. Een mailtje met vraag over een onderdeel werd snel beantwoord, was op voorraad en kon dus gelijk besteld worden. Woensdagmiddag besteld, vrijdagmiddag ontvangen. Prima toch?

super service, snelle levering

mooie site en snel geleverd, super.

Alsnog Symo lager geleverd, na veel moeite gedaan te hebben om het te vinden! Klasse en bedankt! m.v.g. Sjaak

Veel keus

Veel keus zeer snelle en correcte afhandeling hier koop ik nog

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld