tot nu toe niet goed , slecht bereikbaar

ik probeer contact op te nemen ben er na 4 x bellen mee gestopt .

Zeer positief!

Artikel snel en goed verpakt ontvangen.

Snel , vlug en perfecte service

Altijd stipt met leveringen. Altijd zeer goed verpakt en vlot geleverd.

Ik bestel hier bijna altijd is een van de beste in prijs kwalitiet qua onderdelen en levert heel erg snel in België. Ik heb hier al heel veel besteld nooit problemen gehad! Soms krijg ik geen bevestigingsmail.

Erg goed, maar bij betaling deels onduidelijk.

Ik heb hier al vaker onderdelen bestelt, en de kwaliteit en bezorging is echt perfect! Alleen vind ik dat er 1 minpuntje is, namelijk de onduidelijkheid van een orderbevestiging. Na bestelling ontving in geen mail met de factuur voor mijn bestelling, wat ik een beetje verwarrend vond. Uiteindelijk een mooie 4,5 sterren en zeker aan te raden voor onderdelen van Aprilia SX/RX's en Derbi's

geen ervaring met dit bedrijf

geen ervaring met dit bedrijf

Eerst keer dat ik hier bestel

En de service is heel snel Dankje daarvoor Ik zal nog veel bestellen in de toekomst Heel tevreden klant! Mvg Bruno Andrade

Zeer vriendelijk en goede service

Correcte opvolging, goede kwaliteit/prijs

Helemaal naar wens

Snelle levering ik ben helemaal happy

goed en snelle levering

Dit bedrijf zeker aan te bevelen

Goed en betrouwbaar

Bestelling kwam iets later. Maar werd hiervan direct op de hoogte gebracht.

racen met sym

cdi bestelt, geinstalleerd, ding blaast nu 75 op teller. is wel blauw plaatje dus levensgevaarlijk maja. MIJN fout toch.

Perfecte en snelle levering, uitstekende service

Aangenaam verrast!

Goede service en snelle levering

Netjes en duidelijk behandeld aan de telefoon. Snelle levering. Helaas is de uitlaat iets kleiner als verwacht. Maar wel netjes geleverd

Zeer snelle levering

Fijne service

Snelle reactie op een vraag die ik had gemaild. Alleen veel verzendkosten bij een 3 euro product, die door een brievenbus kan.

Goede prijs kwaliteit

Hele goede prijs kwaliteitsverhouding alleen het contact mag wat uitgebreider en met telefoon en minder kortaf

Jos staat altijd voor je klaar

Super goede service jos zet zo door topper

Zeer goede dienstverlening

Hebben mij persoonlijke raad gegeven wat ik alleen maar kan toejuichen. Snelle levering en correcte prijzen. Top!

Goed product, snel geleverd

Had een bobine nodig en had hem De volgende dag binnen netjes verpakt en goed werkend!

Gewoon correct en zoals het hoort..

Komen hun afspraken super na en zeer goed advies

Snel en goede service

Website overzichtelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. Je word snel geholpen en er word snel geleverd Je word goed op de hoogte gehouden wanneer je levering plaats vind

Snelle verzending

Duidelijke web side

Correct en snel

Uitstekende service en snelle levering

Top service en producten, súpersnelle levering !!!

Web-shop is zéér overzichtelijk dus super gemakkelijk om alles snel te vinden, mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd (in België) wat zéér snel is en ook héél goed uitkwam !!!

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld