Snelle en prima levering

Na eerst onderdeel te hebben besteld bij een lokale ondernemer die het 3 maanden blijkbaar nog niet kon leveren, bij Jos Dijkman besteld en de volgende dag in huis, geweldig!

Goede klantenservice

Snel geleverd en niet beschadigd zoals je vaak ziet bij kleinere dingen

Perfect verpakt, maar levertijd is een puntje

Zoals gewoonlijk waar verbruiksartikelen nodig. Zaterdag besteld, dinsdag geleverd.

Redelijk

had de bestelling geplaatst zondags en alles was op voorraad alleen duurde best lang voordat ik de spullen had had ze uiteindelijk donderdag pas

Snelle levering, mooie prijs vs kwaliteit

Zie hierboven

Snel binnen en makkelijke goede site

Een breed assortiment met goede prijzen, Voor sym onderdelen ben je hier ook op het goede adres. Kortom een goed bedrijf met goede service en veel onderdelen op voorraad en uiteraard voor een goede prijs

Super snelle levering

Snel en betrouwbaar

Correct

Juiste levering van bestelling

Niks op aan te merken

Super Snelle levering

Makkelijk om snel de gewenste onderdelen te vinden.

Ik had snel en overzichtelijk alles gevonden. Ik miste wel extra info bij onderdelen bv Bij de tuning onderdelen zoals 2t cilinders wat zijn de te verwachten resultaten en welke extra's zijn er ook nodig zoals carburateur/ uitlaat / ontsteking moet de krukas aangepast worden ed. Meer duidelijke foto's zou ook niet slecht zijn om beter de détails te zien van de onderdelen. Mvg Dimitri

alles naar wens verlopen

Alles naar wens verlopen , vragen gesteld en altijd antwoord gekregen en goede info en raad

Word goed geholpen

Goed geholpen

Je wordt vriendelijk geholpen en ze zijn nooit te beroerd om dingen uit te leggen

Het is een prima webshop.

Het is echter alleen jammer dat er in het weekend geen bevestigingsmail verstuurd kan worden dat mijn bestelling ontvangen is.

Goe

Wederom snel geregeld

2e keer dat ik iets besteld heb bij Jos, en wederom snel geleverd! Top dus.

Er wordt hier altijd zeer snel verzonden wat een groot pluspunt is. Verder is de klantenservice ook zeer goed. Ik wilde nog iets bijbestellen zodat ik niet 2x verzendkosten hoefde te betalen en dat was zo geregeld.

Goed en betrouwbaar

Bestelling kwam iets later. Maar werd hiervan direct op de hoogte gebracht.

ok

ok

Super snelle levering, vriendelijk te antwoord staande personeel.

Tevreden :)

snelle service