Bestellingen zijn compleet, zeer snelle levering.

Gister middag een aantal onderdelen besteld, deze werden vanochtend al geleverd. Dik voor mekaar.

Ruim assortiment, zeer snelle levering

Ruim assortiment en ook voorradig. Goed prijsniveau. Snelle levering werd waargemaakt.

Onduidelijk

Er is weinig informatie over de producten en de verzendkosten zijn onduidelijk en je weet niet wanneer je pakketje bezorgt word

in de avond een mailtje gestuurd of er ook sp schokbrekers aanwezig waren en de volgende dag een mailtje terug met 2linkjes naar 2 verschillende sp schokbrekers. Top service

Mooi wark

D

Was goed

Het is zo als verwachgt goed ingepakt niks kapot gegaan aleen probleem was meer dat post nl niet goed levert dus tja maar de rest gewoon goed

Goeie service!

Ik had sproeiers besteld 80-98 en 90-108. Toen is er voor de zekerheid gebeld of dit klopte omdat ik dan sproeiers dubbel zou hebben.

Super ervaring

Voca demper besteld. Goede updates ivm bestelling status. Snelle en juiste levering

Goede onlineshop

makkelijk en snel

Supersnel geleverd en prijs is goed

Correcte afhandeling

Zeer vlotte en correcte afhandeling van de bestelling.

Top site en ontzettend snelle levering en goede kwaliteit

banden kenda

Sneller levering top kwaliteit

Goeie service

Goed en nog geen problemen gehad.

Snel en goed geleverd

Duidelijke overzichtelijke site. Vlot geleverd

goed en snel binnen

zeer goed was zeer snel binnen en ben erg bij met mijn YSS schockbreken en m+s kenda achterband

Goed en snel cdi en slot snel geleverd

Snelle bezorging, goede kwaliteit. Aanrader!

Mijn bestelling was er snel zoals vermeld op de shop. Het artikel was goed en de communicatie over de bestelling ook. Aanrader.

Snelle levering, deugdelijk verpakt.

Niet compleet

Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wij missen de banden lichter. Op vrijdag om 16.15 uur wordt er ook geen telefoon meer opgenomen, ook geen bandje met openingstijden, graag een reactie! Direct na het plaatsen van bovenstaand bericht hebben zij contact opgenomen. Excuses en product is dezelfde avond nog verstuurd en binnen 24 uur alsnog ontvangen. Prima geregeld, foutje is niet erg als het goed opgelost wordt!!

Werkt naar toebehoren en bestelling optijd binnen

Ik heb wiellagers besteld, ze pasten er goed in en ze waren op tijd binnen

was al een lange tijd op zoek achterklap van een oude malaguti f12 deze had die in de opruiming voor een top prijs ik had nog een paar technische dingen waar ik niet uit kwam ik kreeg hierbij heel goed advies van jos waar ik zelf nog niet aan gedacht had Kan je echt zien en merken dat ze de tijd voor je nemen en er heel veel verstand van hebben Mvg robin

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld