Misverstand snel verholpen

Door samenloop van omstandigheden (bereikbaarheid) was er even wat ruis op de lijn i.v.m. een (op de gok) besteld onderdeel. Na telefonisch overleg was dit snel verholpen. De combinatie van een webwinkel én telefonisch consult in geval van technische vragen blijkt wederom zeer nuttig .

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering gekregen alleen was het een beetje raar ik had geen bevestegingsmail gekregen en kon ze telefonisch niet te pakken krijgen maar de dagna mijn bestelling was het pakje al thuis.

Echt top!

Eerste keer dat ik hier bestel, heb t om 4uur besteld, volgende ochtend al in huis.

Nette webwinkel

De bestelling was niet compleet aanwezig, waardoor de levering met 1 dag verlengd dienden te worden. Dit is mij medegedeeld doormiddel van een e-mail.

Wat een top bedrijf

Bij Jos Dijkman werken mensen met kennis en ondersteunen je perfect als je iets nodig hebt. Daarnaast zijn ze ook nog goedkoop. Een top combinatie. Ik kwam in aanraking met Jos Dijkman toen ik een onderdeel (een afstandsring van 15 euro voor de achteras die zoek was geraakt) zocht voor de Derbi van mijn zoon. Niemand had dat onderdeel, de mensen van Jos Dijkman gingen op zoek en binnen 2 dagen in huis. Sindsdien koop ik alleen bij Jos Dijkman

goed aangekomen en snelle verzending helemaal top

goed aangekomen en snelle verzending helemaal top altijd 5 sterren voor Jos Dijkman

Zeer goede service

Ond konden per briefenpost verstuurd worden ,teveel betaalde porto werd gelijk terug gestort. D at noem ik nu eens service.top

Goed en snel

snel, vriendelijk, en correct

snel, vriendelijk, en correct

Zie hierboven

Alles op 1 plek

Altijd goed en niet duur

Zeer goede en snelle levering

Kan de goederen niet leveren terwijl ze wel op de website stain

Even scherm besteld die wel op de webshop staat maar niet geleverd kon worden.

Gewoon duidelijk en vlot

Geen overbodige mails, gewoon een bevestiging en een track & trace. Volgende dag spullen binnen.

snelle levering en alle onderdelen die je maar kunt bedenken.

overzichtelijke webshop waar je aan de hand van een onderdeel zoeker op merk, soort en categorie makkelijk het juiste onderdeel kunt vinden.

Ik ben altijd goed geholpen

Misschien fijn als er iemand in de winkel bij kan springen soms

Top levering!

Duidelijke website en een snelle levering.

Super firma

Voldoende

Twee stationair sproeiers gekocht a 5, 50 per stuk. Daar overheen kwamen de verzendkosten. Totaal 18 euro. (Duurste sproeiers ever). Mja, ik had ze nodig, dus laat maar gaan. Dag d'r na kreeg ik een mailtje van ze terug, het kon als een brievenbus pakketje verzonden worden dus ik zou een gedeelte van de verzendkosten terug krijgen. -Oh, dat is aardig dacht ik, dan valt het misschien nog wel mee.- Shit happens dat ze nooit woord bij daad hebben gevoegd. Ik wou er ook eigenlijk geen woord over vuil maken, het is niet de moeite. Maar sinds dit hun tweede verzoek is om ze te beoordelen, here jou go!

Makkelijk te bestellen en een snelle levering

Top service en top medewerkers

Behulpzaams medewerkers

Goede ervaringen met het bestellen

Je kan makkelijk onderdelen zoeken, alleen niet alles is nog helemaal up to date voor zover ik heb gezien met derbi modellen uitlaten. Voor de rest top site en makkelijk bestellen. Ook een zeer snelle levertijd

Goed geregeld en snel

Posthoornweg 6