Prima winkel

Supersnelle verzending

Snel geleverd!

Was de goedkoopste aanbieder van de banden die ik zicht. Snel geleverd en onderdelen voldoen aan de verwachting.

Snelle levering goede service

Als ik iets bestel word het altijd perfect behandeld

Goede prijs, snelle levering, goed product

Bestelling werd snel geleverd. Product is als beschreven en tegen een goede prijs. Ik raad deze verkoper zeker aan.

Ik heb mijn paketje nog niet.

Ik ben al 2 weken aan het wachten op mijn paketje en ik heb het nov niet.

Gewoon top

Jos dijkman is een goede winkel is correct goede prijzen snelle levering.

Snelle aflevering bestelling

n.v.t

Goede service en snelle levering

Ik vroeg voor een schokbreker en de maten gelijk ging de meneer kijken en ik wist meteen de maten. En voor 4 uur besteld andere dag in huis super.

Netjes

Mooi netjes in de verpakking

Onderdelen voor Derbi Senda

Mijn bestelde onderdelen altijd goed en mooi optijd gekregen

Phbg carb imitatie

Carburateur werkt niet, levering was ook niet heel snel.

Goed assortiment

Goed assortimenr met veel spullen, zoek opdrachten werken aleen vaak nier, bij een uitlaat kan je nooit zien waar het nou op past

Supper

donderdag avond besteld zaterdag al in huis. In een keer de goede dus geen gedoe met terug sturen. Keurig in gepakt.

Kut winkel

Bestek je een cilinder zitten de pakkingen er niet bij en krijg je plaats van een ori piston een overmaat zuiger die er niet eens inpast al bij al nooit bestellen aan deze website liever 10 euro meer uitgeven op k parst dan is het compleet en goed

snelle verzending

Vraag nie 2x hetzelfde overnieuw

hehekekd

Prima service en advies en scherpe prijzen

Regelmatig scooter onderdelen besteld. Ze zijn zeer behulpzaam met vragen en adviezen. En ze zitten er niet om je zoveel mogelijk onderdelen te verkopen.

Helemaal prima

Snelle levering, alles mooi ingepakt em beschermd en niet al te duur

Geen order nummer en foutieve informatie op website

Nog steeds geen order nummer ontvangen. Wel geld van de rekening... Product staat in voorraad, maar na telefonisch contact blijkt dit in backorder the staan : Snelle service : niet echt dus !

Je wordt goed geïnformeerd wanneer het bestelde binnenkomt. Daarnaast is het netjes verpakt.

Slecht

Op de site zou nog een kentenhouder aanwezig zijn maar werd aantal dagen later gebeld. In ons gesprek zeiden ze dat ze het geld van de kentekenhouder terug zouden storten maar dat hebben ze nog steeds niet gedaan. Ik had gelijk na het gesprek ook een mail gestuurt dat ik de andere onderdelen die ik had besteld niet meer wilde omdat ik juist een kentekenhouder nodig had. Naar mijn mail hebben ze ook niet om gekeken en alsnog op de post gedaan. Slechte service 28Juli had ik besteld.

Top zaak

Ik heb hier al meerderemalen besteld en het is echt een goeie webshop en alles is snel geleverd en netjes ingepakt

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld