top geregeld

Ik had een foute bestelling niet fraai zou je denken . Maar ook dat snel en top opgelost. kan ook eens gebeuren. .

gespecialiseerd bedrijf yitstekende service en kwaliteit

nemen de tijden voor je en weten waar ze over praten al jaren goede ervaring

super

heel snel en goed

Zou niet gauw de winkel weer opzoeken

Ik wilde een klein onderdeel bestellen in de webshop. Echter bleven de verzendkosten hetzelfde terwijl het via de brievenbus geleverd kon worden. Vanwege vakantie was ik in de buurt dus maar even langs gegaan in de winkel. Bij binnenkomst was er een kleine wachtrij. Ik was de 5e wachtende en er stonden 3/4 medewerkers achter de balie. Na ruim 45 minuten wachten was ik eindelijk aan de beurt. De medewerker was niet vriendelijk en daarbij was het onderdeel 1,5 euro duurder als in de webshop. Ik bestel mijn onderdelen de volgende keer liever via de webshop. Jammer!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Product netjes ingepakt.

Lekker snel

Goede prijs kwaliteit en snel geleverd

Groot assortiment

Fijne Website

Waardeloos

Had wat besteld wat niet paste ,vervolgens alles netjes terug gestuurd ,met daarbij de retourbon van de product Hierbij zouden we de verzend kosten terugkrijgen Echter krijg ik ik een rekening met een creditering Waarbij ik als nog 27.95 euro moet betalen voor wat? Vervolgens gebelt Maar wordt telefoon niet beantwoord Hebben we gebelt met multifactor die voor hun de achteraf betalen doet Rekening kunnen terug zetten naar 7.95 Dit blijkt de verzend kosten te zijn die hun gemaakt hebben Maar die heb ik ook gemaakt Dus laten ze mij nu maar eens uitleggen Waar voor ik moet betalen Heb het wel gedaan maar naar mijn totaal onnodig Wij bestellen er nooit weer wat Ik krijg nu 15 euro van hun neem er zeker geen genoegen mee

Heel erg fijn bedrijf om zaken mee te doen

Ik ben heel erg blij met de duidelijke communicatie over de bestelling en snelle reactie op vragen via email. Duidelijk een reden om in de toekomst nieuwe bestellingen te plaatsen

Denken in oplossingen

Ze denken in met je mee

Altijd goede service

Als er iets is of ik moet wat hebben word ik altijd super goed geholpen

Goede service, snelle levering

Gister avond laat besteld, en vanmiddag de track en tracé al ontvangen! Voortaan hier alle onderdelen maar bestellen! Maken waar wat ze beloven, gewoon top dus!

Glas van Gilera scooter kuipje besteld

Product besteld, was niet leverbaar. Werd daarover gebeld en de aankoopsom werd meteen terug gestort

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen komt er een beoordeling. Kan dit nog niet geven.

Beter de beoordeling na ontvangst van bestelde product sturen. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen kan dus nog geen oordeel geven. Met vriendelijke groet, M.Konjanan.

Top service, en snelle levering!

Altijd snel geleverd en als er iets is kan je de klantenservice bellen!

Geweldig vandaag bestellen volgende agenda in huis

Toppie

Altijd top , nooit lang wachten, komt altijd super snel . ( naar België max. 3 dagen ) !

Super snelle service

Maakte me even zorgen of mijn bestelling wel was gelukt maar voor ik het wist had ik de bestelde spullen al binnen.

Gewoon top

Altijd netjes optijd! Goede kwaliteit. Bij probleem staan ze altijd meteen voor je klaar! Gewoon top

Fantastische handelaar!

Met de duidelijke webshop, de scherpe prijzen en de extreem snelle levertermijn kan ik echt niet minder dan het maximaal aantal sterren toekennen aan Bromfietshandel Jos Dijkman! Bravo! Het aangekochte product zelf (Motip lakspuitbus) voldoet geheel niet aan de verwachtingen, maar hier treft het bedrijf geen schuld imo.

Zeer goede winkel

heeft 9 van de 10 keer de onderdelen die ik zoek. Altijd snelle bezorging en ook goed verpakt

Heb mog geen ervaring

Zeer goede acand

Verrasend

na het bestellen heb ik helaas nooit een track n trace ontvangen waardoor ik even bang was dat ik genept zou worden. Ik was dus ook aangenaam verrast toen ik 2 dagen later gewoon mijn product netjes afgeleverd kreeg door post nl. Het product zelf was uiteraard perfect. Heb er alleen niet lang van kunnen genieten aangezien een paar uur later mijn scooter in beslag werd genomen..

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld