Snelle en goede service. Helaas was het produkt van matige kwaliteit. 1 van de nieuwe remzuiger dichtingen was niet bruikbaar.

Zeer snelle service.

Nette goede service. Zeer snel geleverd.

Lage prijzen, goede kwaliteit en snelle verzending

Duidelijke website .

Duidelijke website . Voor het eerst een onderdeel besteld . Ben benieuwd hoe lang het duurd voor het verzonden word

snelle service

vandaag besteld morgen in huis.

Snel bezorgd

Voor herhaling zeker vatbaar

Goeie service

Goeie service,

Perfect en snel

perfect en snelle levering

snel geleverd

mijn vraag telefonisch snel beantwoord, vervolgens binnen 1 dag mijn spullen in huis

Snelle levering , veel op voorraad

Snelle levering alleen kreeg ik geen bevestigings mail

Ze geven je goede onderdelen

Als wat nodig hebt ze geven je aleen echt goede onderdelen mee

Groot assortiment en gunstig geprijsd

Snelle reactie bij vragen over een product en goede service en betrouwbaar.

Slecht

Ik krijg geen mail met daarin wat ik precies besteld heb.

Supernetjes om de verzending via briefpost te doen!

Mijn bestelling is via briefpost verzonden ipv pakketdienst, zodat het mij minder zou kosten, het overige bedrag is terug op mijn rekening. Super!

Perfect en correct.

zeer snelle en correcte afhandeling.. Goed verpakt voor verzending. Prijs/kwaliteit zeker in orde

snelle levering maar dat ist ook

Ik had mijn bestelling snel ontvangen, volgende dag. Wat jammer was is dat de bestelling niet compleet was en al reeds was geopend (de uitlaat die ik had besteld was al reeds geopend, zaten wat krassen op en de sticker voor op de demper ontbrak). ook heb ik geen bevestiging via email van mijn bestelling ontvangen.

Snelle levering en zeer prettige communicatie

In het pakket van mijn bestelling miste een onderdeel. Na melding hiervan aan Jos Dijkman per e-mail kwam er snel een reactie terug dat het betreffende onderdeel meteen nagezonden zou worden. Ik zag echter dat het onderdeel nummer op de bestellijst niet overeen kwam met hetgeen ik dacht besteld te hebben (misschien mijn eigen fout?). Na een telefoontje en mijn uitleg heeft de klantenservice van Jos Dijkman het correcte onderdeel ingepakt. van een bijbetaling van mijn kant voor het iets duurdere onderdeel wilde men niet weten. De volgende dag landde het gewenste onderdeel al op m’n deurmat! SUPER!

Neemt nog tijd voor zijn klanten.

Iemand met kennis van zaken weet waar hij over praat.

Volgende dag mijn cdi in huis!

Hoe kan ik mijn eevaring delen als ik nog niet eens een bevestiging heb gekregen?

N.V.T

Nee

Fijne gast! Zeeeer bekwaam vakman

Heeft echt stukje vakwerk geleverd

super

snelle levering ga zeker meer bestellen Jos Dijkman