Sneller dan mijn project

Tot de volgende bestelling !!!

Snelle en juiste levering

Goede website, snelle en juiste levering.

Snelle levering van bestelde onderdelen

Binnen een aantal dagen na mijn geplaatste order via het internet kreeg ik netjes verpakt en al alles bestelde artikelen geleverd via de pakkettendienst. Alles juist geleverd plus zorgvuldig verpakt.

Is zeer goed

Positief

Het duurde heeeeel lang voordat ik het binnen kreeg.

weet niet of ik hier vaker ga bestellen...

Zeer snelle levering voor een scherpe prijs!

Scherpe prijs en een goede service! Erg blij met de bestelling. Zal zeker nog veel meer besteden in de toekomst.

Snelle levering!

Product besteld en de volgende dag in huis. Perfect!

goed spul, alleen is de website niet altijd even snel

Verzending duurt lang

Je moet altijd lang wachten voordat een bestelling verstuurd wordt.

Nog niets ontvangen of gehoord

Dus ook geen ervaring .wel betaald

Slechtere service kan bijna niet

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen op een pakket van €400. Hier heb ik vervolgens een mail van gekregen dat mijn bestelling niet op voorraad was. In de webshop leek dit wel het geval te zijn. Jammer genoeg heb ik ook geen track and trace code ontvangen voor mijn pakket. Ik krijg inmiddels ook geen reactie meer op e-mails. De telefoon is bij jos dijkman het proberen niet waard. Zij nemen nooit op. Maar dan echt nooit. Bestel niks boven de €50 hier, en als het kan haal je pakket af.

Uitermate tevreden !!!

Zéér vlug geleverd, tevens ook zeer goed verpakt. Prima kwaliteit onderdelen. Ben uitermate tevreden en kijk uit naar een volgende bestelling.

een aanrader!!

zeer snelle levering, perfect!!

Goede duidelijke website met snelle levertijden.

Heb vorige week 2 producten voor mijn sym mio besteld en dag later had ik ze al in huis. Producten waren goed verpakt en beide netjes aangekomen.

Bijna altijd goede service

Ik heb een goede ervaring met Jos Dijkman. Ze zijn klant vriendelijk en hebben veel ervaring. Soms komt het alleen voor dat de bestelling niet helemaal doorkomt en dat het best wel lang duurt voordat ze de bestelling verzenden naar PostNL.

Ik heb op zondagavond een bestelling gedaan en maandag de track and trace ontvangen nu maar wachten op de bestelling

Bestel al jaren hier. Nooit geen problemen en snelle levering. Top

Bestel al jaren hier. Nooit geen problemen en snelle levering. Top

Goede ervice

Zeer snelle levering en heel goede klantenservice en dan ook nog is een heel overzichtelijke site.

Heel laat levering en geen order bevestiging

25 mei temperatuur sensor besteld 14mm was niet op voorraad zou 27 mei binnenkomen maar nogsteeds nietS vernomen

Goede ervaring

Correct, tijdig, prijsgunstig,

Minarelli horizontal

Tuning 70cc

alles is letterlijk perfect

ze hebben echt letterlijk alles en word nog optijd geleverd echt mijn favorite website bestel hier heel vaak en alles heeft altijd perfecf gepast en topprestatie geleverd.

Niet zoals beschrijving

Heb de cdi vervangen met rollen en varioring volgens de beschrijving. Echter haalt deze niet de 33/34 , maar met moeite 30 als ik geluk heb.

Goeie zaak, nooit problemen mee gehad

Heb altijd onderdelen besteld zijn altijd snel aangekomen en mooi en veilig ingepakt .

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld