Goed contact snelle levering. Goed product.

Snel en goed geholpen

Was onzeker over deel van de bestelling , na telefonisch contact gecorrigeerd . Goede service en voor herhaling vatbaar.

Goede producten voor een goede prijs

Bestelling is meestal de volgende dag al in huis.

Super goed

Is altijd snel en veel keuze

Mooie vlotte levering.

Top veel onderdelen op vooraad

Goeie winkel met kwaliteits onderdelen

Ruim aanbod aan minarelli & piaggio onderdelen.

Kan niet beter al 27 jaar

Goed genoeg

Snel besteld en alles liep soepel Alleen nog na een week geen update over mijn bestelde producten

Snel, correct en behulpzaam

Snelle verzending, goede prijzen, snelle communicatie via mail. Zeer tevreden!

Goede snelle service

Snel geleverd, en als er een onderdeel niet op voorraad is wordt dat gelijk er mail aangegeven en netjes en snel nageleverd

goede service ,echt een aanrader super

maandag bestelt en netjes aangekregen ,en snel . voor mij bestaat er maar 1 en dat is josdijkman mvg

Onderdeel zou op voorraad zijn.

Onderdeel zou op voorraad, bleek niet zo. Hele bestelling daardoot later verstuurd en ik kan dus niet naar mn werk....

Super goed,

Snelle levering, makkelijke site, gewoon super goed

Goede prijs en snelle levering

Uitstekende ervaring, de mensen hebben heel veel kennis

Dankzij de top ondersteuning van de mensen van Dijkman rijdt de Derbi (die 2 jaar had stil gestaan) van mijn zoon weer perfect. Daarnaast niet duur en alle onderdelen hadden ze op voorraad. Maw, heb je een Derbi, ga naar Jos Dijkman

Snelle levering, goede kwaliteit

Groot assortiment en snelle levering, veebeter puntje is om montage beugels en korte montage aanwijzing voor sommige onderdelen er bij te doen

Goede prijs goed service! Erg vakkundig personeel.

exact geleverd zoals op de site weergegeven

binnen twee dagen na bestelling in huis. Niet altijd de beste prijs, wel de beste service, zeker in de winkel. uitstekend no-nonsense advies. zal je zeker niks aansmeren, en weet waar ie t over heeft.

Goed advies bij mijn aankoop

Onderdelen besteld en goed advies gekregen ivm installeren, vriendelijk en goed geholpen, top ga zo door.

veel goede onderdelen

heb goede ervaringen met jos dijkman, goedkoop en snelle levering

Super tevreden

Zeer tevreden snelle afwerking goed product

Goede snelle levering en goede kwaliteit.

netjes en snel leveren met een vriendelijke toon

Netjes en correct leveren, snel antwoord op de email vragen. Overzichtelijke website, met duidelijke foto's. Ik ben zeker tevreden en zal zeker vaker hier bestellen. item ook op voorraad als dat er staat.

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld