Bestel hier altijd want word snel geleverd en hebben veel

Gewoon zoals het hoort snel bezorgd zorgvuldig verpakt en de onderdelen zijn altijd de juiste

Goed en snel geleverd

Had snel wat nodig, is goed geleverd en vlug. Top kwaliteit

Goede en zeer snelle service

Goede en zeer snelle service.

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering

Snel

Heel snel geleverd mooi spul

Super snel alles uit voorraad en redelijke prijzen ❗️

Super snel alles uit voorraad en redelijke prijzen ❗️

Mooi duidelijk overzicht van alle onderdelen

Een goede duidelijke website

snel, goed en goedkoop

goede prijs-kwaliteitsverhouding met een snelle afhandeling van de online bestelling. zeker een aanrader

Top Service!

Zondag besteld en dinsdag gearriveerd. Super service en vriendelijk! Bedankt!

Veel spullen gekocht en mijn brommer laten repareren

Goede zaak ziet er netjes uit en vriendelijk personeel ben er meerdere keren goed geholpen

Duidelijke website en winkel

Aardige mensen die je goed en duidelijk helpen en de tijd nemen voor jou als klant zijnde.

Starre houding.....

Een eerste bestelling gedaan. O.a. een linkerstuur schakelaar voor en Sym Allo. Van mijn oude was het knopje afgebroken. Na het monteren blijkt dat de richtingaanwijzers voor tegelijk branden. Ik twijfel of dat ik misschien een foutje heb gemaakt. Laat dit nakijken door een scooterzaak in mijn dorp. Een schakelaar van hen werkt wel gewoon. Dit gemeld bij Jos Dijkman. Die wil dat ik de schakelaar opstuur zodat ze hem kunnen onderzoeken. (De schakelaar heeft een verkoopprijs van 17 euro. Ik weet niet wat zijn monteurs kosten?) Op die manier blijf ik die kappen demonteren en monteren. De scooter gebruik ik dagelijks voor woon-werk verkeer. Al ik de schakelaar opstuur rijd ik dus zonder richtingaanwijzers, koplamp en claxon. Niet echt veilig. Ik snap waarom ze niet gewoon een nieuwe schakelaar kunnen sturen.

Mijn ervaring was erg goed op één ding na.

Ik bestelde enkele onderdelen voor mijn aprilia rs50 uit 2005. Deze kwam de volgende dag al aan, complimenten daar voor. Echter paste de remhendel niet. Ik heb het met was slijpen wel passend gemaakt. Ook is het stelschroefje dikker dan het origineel. Het werkt dus nu uiteindelijk wel maar het was geen 'plug and play'.

Top winkel

Hele goede service. Was iets niet goed gegaan gebeld werd gelijk op gelost. Dus wat mijn betreft volgende keer weer . Top bedrijf.

Alles snel ontvangen

volgende dag in huis

Hier besteld en de normale verzendkosten betaald. Ze hebben en mail gestuurd dat het pakketje ook in de brievenbus past en kreeg lagere verzendkosten en deze werden terug gestort op mijn rekening. Echt een top service!!

Snelle en correcte levering

Prima kwaliteit Sym Mio onderdelen tegen een redelijke prijs, snelle en correcte afhandeling/levering.

Gewoon super goede service

Jos heeft een super top service en Jos heeft altijd lekkere koffie Jos ga zo door topper

snelle levering en de onderdelen zijn altijd de juiste.

Fijne zaak. De onderdelen worden snel geleverd en zijn altijd de juiste. Prijs is altijd goed.

goed!!

perfect

zeer content met makelijke en overzichtelijke bestel site en snelle levering.

Producten zoals omschreven, binnen 1 dag geleverd, top service

top

Goede service en pakje op tijd geleverd

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld