Niet geleverd

Bestelling niet geleverd. Track en trace werkt niet, en nogsteeds niks binnen.

Online spullen besteld , communicatie en betaling goed!

Duurde ff deze keer

Maar komt uiteindelijk altijd goed. En weer gewoon de juiste producten die pasklaar zijn. Mijn dank weer Vr groet P.Nannings

Slecht

Slecht bereikbaar onduidelijk

Groot assorriment honda onderdelen voir een goede prijs!!

Prima service.

Goede service en snelle verzending zoals altijd.

Goede kwaliteit

Ik heb het onderdeel dat ik besteld heb optijd binnen gekregen en het ziet eruit als goede kwaliteit.

Snel verzonden, nooit problemen

Alles naar wens

Goede service, snelle levering en wordt goed op de hoogte gehouden.

Alle items netjes verpakt, snel in huis. Groot assortiment. Alles bij één winkel verkrijgbaar. Concurrerend geprijsd. Top

Top producten en service. Ze weten waar ze het over hebben.

Zuiger voor derbi besteld,na 2 dagen al in huis.ziet er ook van goede kwaliteit uit.

Niet juiste levering

Had een uitlaat rubber besteld en de sturen me 2x de verkeerde op

Goed en snel

Snelle bezorging Een Mail met de bevestiging van de bestelling Heb ik niet gekregen, zou fijn zijn

Helemaal top

Goed bedrijf

Snelle bezorging, goede website en veel voorraad. Heb alleen geen bevestiging per mail mogen ontvangen van de bestelling, en een verwachte bezorg datum.

Goede servie

Ze hadden 1 product wat ik moest hebben niet op voorraad nu werd ik gelijk gebelt en alles werd netjes geregeld echt super

Goed!!

Was een prima bestelling en alles verliep goed! Alleen kreeg ik 2 bezorg datums wat best onhandig was maar voor de rest perfecte site en onderdelen.

Correcte afhandeling van mijn bestelling

Ik zie geen enkel probleem

N.a.v. contactformulier werd er savonds nog terug gemaild. Net bedrijf met service nog hoog in het vaandel.

Geen idee

Ik eerlijk gezegd nog geen idee Ik heb nog geen bevestiging van mijn bestelling en ook niet op de vraag die ik hierop gesteld heb

Snel

Makkelijk Werd bijna gelijk terug gebeld na de bestelling toen er iets niet geleverd kon worden.

Goed advies en een goed werkende site + mooie producten.

Aantal keer bij ze besteld, ze hebben over het algemeen voor een leuk prijsje, en onderdelen die ik nergens anders kan vinden. Daarnaast geven ze goede adviezen en antwoorden op berichten en vragen over producten.

Prima product,snel geleverd

Prima, goedkoop snelle levering