Jammer dat alles zo los in de doos zit

Bij aankomst van mijn pakket stak er 1 van de vier cilinder bouten voor een deel uit het pakket. Ook had ik een metalen koppakking en papieren voetpakking besteld die er ook niet heel best uit zagen.

Prima service en levering

Prima geregeld geen aan of opmerkingen

Duidelijk en groot assortiment

De site is erg duidelijk en er is een enorm groot assortiment wat echt fantastisch is !! Enige minpunt (geen idee of dat aan de zaak of bestelling ligt) ik een tandwiel van 7,50 besteld maar verzendkosten id nog duurder dan het tandwiel zelf.

snel en presies

goed als ik iets nodig ben dan bestel ik het en dan heb ik het de volgende dag thuis en dat waardeer ik enorm

slecht

ik heb besteld en betaald factuur aangehad voor de rest ng niks ,mailtjes gestuurd maar geen antwoord mvg stef

Bestellen online gaat vlot, krijg deze mail om te beoordelen maar heb nog niets ontvangen.

Beoordeling vragen van service, maar nog niets ontvangen. !!!! Dus voor nu kan ik al zeker niemand aanbevelen hier iets te kopen.

Mooi product, snelle levering

Ik was opzoek naar goedkope spiegels voor mijn scooter. ik kwam bij mijn zoektocht verschillend onbetrouwbare winkels tegen. En had ook lichte twijfels bij Jos Dijkman. Maar daar was geen enkele reden toe, snelle levering, netjes verpakt en alles wat ik nodig had om mijn spiegels te bevestigen.

Super snel en korect

Snelle levering en het juiste product heel corect

Lange levering

Duurt lang met levering

Gewoon goed spul.

Zelf goed opletten wat je moet hebben maar goed spul

Jos geeft goed advies

Knipperlichten gekocht kreeg goed advies over montage

Sym Mio CDI besteld en was volgende dag al verzonden. Goed degelijk product geen rotzooi.

top

Goeie Service en snelle help desk

Goede en snelle service

Prima verlopen, no nonsense

Koppelingshuis

Is een zeer snelle levering geweest en was heel goed verpakt ben zeer content van het koppelingshuis wat ik had besteld ik bestel zeker en vast in de toekomst nog onderdelen als ze altijd zo snel en goed leveren

jammer dat de pakkingen imitatie zijn ik altijd voor kwaliteit

ik heb een pakkingset voor de cilinder en kop voor een Kymco besteld, onderdelen zijn supersnel geleverd, voor de service en verzend kosten van €7,95 van een paar pakkingen in een envelope vind ik duur , op de site stond bij de pakkingen "origineel"toen ik de doos open maakt waren de pakkingen van DMP dus imitatie, jammer gr Hessel

Lekkere snelle afhandeling

Duidelijke web shop

Goede levering netjes verkapkt alleen jammer van de na levering en de lange levertijd helaas nog langer wachten voordat ik weer kan rijden.

Fijn en goede nette bezorging van besteld artikel.

Nette correspondentie, fijne zaak.

Perfecte webwinkel en super snelle service.

Super winkel en super snelle service. We kopen alle brommer en scooter onderdelen bij Jos. Echt een aanrader.

parfait !!!

commande passé le 29 à 10h30 , commande reçue le 30 a 11h00 parfait ,merci

Goed bedrijf klant vriendelijk en verzend snel

Was allemaal opvoorraad

ouderwetse top ondersteuning

Mensen met kennis die zeer goed advies geven

Mijn ervaring is uitstekend

Snelle levering, fijne website en geen op- of aanmerkingen

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld