Overzichtelijk en snelle levering

Overzichtelijk en snelle levering

Top bedrijf.

Ruim gesorteerd,veel op voorraad. De echte raad en daad mentaliteit heerst er bij het gehele team. Stuk voor stuk kennis van zaken die ze indien gevraagd met je delen .Heb veel info gehad tijdens het opbouwen van een yamaha tzr. Ze nemen hier de tijd om je van goed advies te voorzien .Ik heb vanaf nu nog maar 1 adres waar ik voor de bike heen ga ...... Lemelerveld! Of gewoon online bestellen!

Perfect met een kleine maar

Spullen snel geleverd en goed op de hoogte gehouden , goede pasvorm maaaaaar zichtbaarheid overdag en met veel zon bijna niet zichtbaar ,hadden iets sterkere led,s in gemogen ,is geen fout van jullie maar van fabrikant, daarom een halve ster minder. Zal kijken of er geen kritische dingen op de weg gaan gebeuren vanwege zichtbaarheid.

Gewoon goed

Netjes verpakt. Snel afgehandeld

Professioneel, klantvriendelijk

Product gekregen dat niet geheel aan de omschrijving en verwachting voldeed. De manier waarop Jos Dijkman dit behandelt mag menig webshop een voorbeeld aan nemen, wat de uitkomst van dit issue ook mag worden. Communicatie is snel, behulpzaam en vriendelijk.

Snel en product conform verwachting

Om 16.00u besteld en de volgende dag werd de bestelling al bezorgd.

Klantvriendelijkheid, goed bereikbaar, goede communicatie, kwaliteit hoog in het vaandel.

Altijd netjes op tijd en goed verpakt uit veel onderdelen te kiezen en is altijd op voorraad

Proberen je altijd te helpen!!

Ik ben blij met hoe ik behandeld wordt door de medewerkers, ze zijn vriendelijk en behulpzaam!

Snelle levering en een groot aantal keuze uit onderdelen

Snelle levering met een top product.

Na geen bevestigingsmail gekregen te hebben heb ik contact gezocht met het bedrijf. Snelle reactie gehad en het was zelfs al op de post gedaan. Twee dagen later had ik m'n pakketje binnen. Meteen gemonteerd op m'n scooter en werkt perfect! Echt heel blij mee!

Erg duidelijk, veel keuze

Altijd positief, snelle levering

Wat er niet is direct een mail 👍

Woensdag besteld vrijdag aangekomen ondanks corona thx!

prima zaak om zaken mee te doen

is Goed geregeld alles mooi op tijd alles thuis

Altijd alles kunnen vinden

Vind het soms vaag gaan met dat geld terug krijgen wanneer je te veel verzendkosten hebt betaald. Ene keer setje sproeiers wel verzendkosten betalen andere keer niet. Mocht dit wel gebeuren kan deze alinea teniet gezien worden : uit mijn hoofd ,wordt er geen mail gestuurd wanneer de bestelling opgestuurd wordt.

top

snelle afhandeling

Goede snelle service

zeer goede service

altijd mijn spullen zeer snel binne

Eenvoudig besteld, snel geleverd.

Kan alles vinden

Bijna alles wat ik nodig heb voor mijn schakelbrommer kan ik op de site vinden en bestellen

Goed brijsen zijn goed

Goed en snel

Snelle verzending en kon het gelijk er onder zetten

perfect

correct en een snelle service!!!

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld