En snelle levering echt top

Altijd snel en correct

Nog nooit problemen gehad met bestellen en leveren. Altijd al een prima service.

Leveren mag sneller

Telefonische bereikbaarheid kan beter, afhandeling prima

Bestelling snel geleverd.

Windscherm besteld voor Sym scooter. Correct en snel geleverd.

Gewoon bestellen bij Bromfietshandel Jos Dijkman (doen)

Veel voorraad snelle levering netjes verpakt geen verschil of je particulier of zakelijk besteld

Helaas na 2 weken lamp al kapot

Ik heb op de zending niks aan te merken zeer snel, maar helaas na 2 weken is het lampje al kapot. Dus mijn 1.5 ster is voor de zending

Snelle levering van onderdelen. Kwalitatief goed.

Sinds september van dit jaar heb ik een aantal keren onderdelen voor mijn Derbi blok besteld bij de firma Jos Dijkman. De leveringen verlopen vlot. De kwaliteit van de onderdelen die Jos Dijkman levert is goed, en dat tegen een redelijke prijs. De Bedrijfswebsite van Jos Dijkman is overzichtelijk en logisch ingedeeld. (Aandachtspunt: De technische informatie bij de onderdelen is beknopt. Persoonlijk zou ik graag iets meer technische data bij de cruciale onderdelen willen zien, zoals bijvoorbeeld cilinders, zuigers en krukassen.)

Prima en snel geleverd

Vlot het item binnen gekregen

Ruim assortiment

Jos Dijkman kwam vaak in beeld wanneer ik op internet onderdelen zocht en las dat ze een eigen werkplaats hebben wat wijst op een groot assortiment en praktijkervaring.Ik heb helaas 1 keer een vraag verstuurd waar ik geen antwoord op kreeg maar heb het intussen opgelost en daardoor bleek mijn vraag niet te beantwoorden zijn.Toch had ik dit zelf ook graag van ze gehoord want ben een autist.

Er word netjes en snel terug gereageerd op je vragen. De levering is ook razend snel. Vooraden zijn iets minder en als iets nooit meer geleverd kan worden staat het helaas alsnog op de site.

Goede snelle service!

Goede duidelijke site, snelle levering na bestellen en goede communicatie als product niet op voorraad is

Goed geregeld.

Netjes op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Top bedrijf!

Snelle afhandeling en een eerlijk en goede service

Was goed

Bestelling was goed afgewerkt hebben op tijd laten weten dat er iets niet voorradig was en meteen geleverd toen het er wel was

Goede service en goede kwaliteit

Top bedrijf met vriendelijke mensen

Vakmensen behulpzaam en vriendelijk

Zowel online als in de zaak wat gekocht zeer goed bevallen ga hier zeker weer heen . Gewoon top

Levering netjes optijd, product was tevens ook goed verpakt

Goede overzichtelijke webshop

Goed overzichtelijk, ruime aanbieding , snel geleverd ,erg tevreden (duim omhoog) ;)

Goedkoop snelle levering

Levertijd 1 dag prijs de goedkoopste van het internet. Mocht ik weer wat nodig hebben Bestel het bij jos dijkman.

Snelle verzending en reactie op de klantenservice

Jos dijkman had een slang niet maar deed niet moeilijk over het bedrag terug te storten echt n top plek om je scooter spullen te bestellen

goede en klantnerichte service

Ik ben enthousiast over de geboden service van de vestiging lawig van pabstraat. een beetje teleurgesteld over het feit dat ik een maand moest wachten voordat mijn fiets gerepareerd kon worden...snif

Alles netjes ontvangen gewoon een prima zaak

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld