Topwinkel met veel onderdelen

Snelle levering, goed advies en een goede prijs

goeie kwaliteit

er word goede kwaliteit producten geleverd

Top site

Vlotte afhandeling en betaalmogelijkheden en snelle servies 👍

Goede service En goed geprijsd

Snelle levering alleen wel verpakt in een onnodig grote doos

Complete webshop

Ben blij dat ik voor me scooter project veel heb kunnen vinden tegen een goede prijs! (Enigste nadeel, was dat ik afgelopen zaterdag 28/03/2020 geen verzendoptie kon ingeven en zodoende ik niet kon afrekenen??? Uiteindelijk winkelmandje leeg en kon ik alles weer opzoeken en invoeren, gelukkig op zondag 29/03/2020 wel verzendoptie aanklikken en betalen) Nogmaals dank gr Danny

Er ging wat fout in de levering maar Jos Dijkman loste het snel op zodat ik direct weer verder kon met mijn brommer.

Uistekend werk en snelle levering

Uistekend werk

super snel en accuraat en deskundig reageren op vragen

Geen moeite teveel om bijvoorbeeld het type van mijn brommer uit te zoeken. Heel vertrouwd en ook nog voordelig!!!

Het enige jammere is dat er soms staat dat het op voorraad is. Dan bestel ik het en krijg ik later bericht dat het et niet meer is

Savonds onderdelen besteld op de gok die kant opgegaan en was allemaal geen probleem werd zo even voor me gepakt geweldige service

De bezorging duurde langer dan ik zelf had gehoopt maar het was voor een goeie prijs

Snelle levering, betaalbaar

Goede producten en service

Goede duidelijke website met goede producten. De service is top. De prijs is meestal wel wat duurder dan andere webshops.

Heel snelle service!!

Snel en makkelijk

Kan altijd allere producten hier binden die ik nodig heb op mijn derbi weer lopend te krijgen. ;)

Goede producten en snelle levering

Perfecte onderdelen snel ontvangen

Makkelijk de onderdelen kunnen vinden op de website en die snel binnengekregen. Ook nog een deel van de verzendkosten terug gekregen, dus ook nog super eerlijk!

mijn ervaring is zeer goed als er iets niet goed is wordt het netjes opgelost

nooit geen problemen

goeie service,alles perfect op tijd zoals afspraak

Ruim assortiment, goede prijzen en snel geleverd

Een mooie overzichtelijke site, waar ik alles heb kunnen vinden wat ik nodig had en ze waren ook nog eens goedkoper dan andere grote scooter webshops. Een hele goede ervaring! Kan ik iedereen aanraden

mooi spul geleverd

hallo had bij U een cilinder gekocht en zeer tevreden is in elk geval heel nieuw 10 met een griffel snelle levering mooi verpakt goede service als ik in de toekomst nog onderdelen nodig zou hebben dan Bent U mijn troef grt A van weersch

Zeer goede specialist! En keurig geholpen wederom! Aanrader!

Snel en correct

Zeer goed doe zo verder