Snel ontvangen

Product was als omschreven en erg snel ontvangen

Goede prijs en snelle levering

bestelde artikelen niet op voorraad

mijn bestelde artikelen zijn niet op voorraad. op de site stond van wel. En de snelle bezorging is de reden waarom ik ze bij jullie heb besteld. ik heb de artikelen zsm nodig. want er zijn nog sites waar ze goedkoper zijn. en dan zijn jullie telefonisch ook niet bereikbaar. ik vind het niks.

Snel en correct

Heel goed. Op tijd geleverd en alles zoals besteld.

Groot assortiment, snelle levering, prima producten.

Er is een groot assortiment, van goedkope tot dure maar kwalitatief goede producten. De levering vind ik erg snel en dat is fijn. Echter vind ik wel dat jullie mischien meer met kortingscodes kunnen werken of kortingen op grote bestellingen.

Snelle levering goede kwaliteit

Topservice met groot assortiment

Had bij de bestelling wat problemen kreeg het moeilijk besteld bleek later huisnummer te zijn vergeten werd hier netjes op tijd voor gebeld, vervolgens volgende dag alsnog in huis. Bleek alleen dat er tijdens het smijten van het pakket door de bezorger waarschijnlijk pakking was beschadigt even gemaild en werd meteen nieuwe opgestuurd! Superservice zou ik zeggen!

Prima klantenservice

Schappelijke prijzen, snelle levering, ruim assortiment, goede service. Product informatie op de site zou vollediger kunnen bv door opnemen referente naar OEM nummers, maatvoering etc.

Netjes bezorgd zoals het hoort

Ik had het dinsdag avond besteld en donderdag ochtend al in huis.

Personeel is aardig en behulpzaam

Alles snel binnen

Topwinkel!!

Bestel al minimaal 5 jaar bij deze winkel. Altijd binnen 3 dagen in huis. Als iets niet op voorraad is word het netjes besteld en is dan vaak al de volgende dag verzonden! Een aanrader voor iedereen!!

perfect

goede onderdelen snelle levering

Snelle handeling

Snelle handelingen en snelle bezorging.

fijn maar ook een beetje raar

ik had een sticker set besteld maar deze was niet meer leverbaar maar stond nog gewoon op de site en vervolgens vroeg ik om andere stickers maar die waren oook op terwijl er stond op vooraad dus eninge tip update de wepshop regelmatig vedder een fijne ervaring gehad

Goede service. Alleen jammer dat er heel veel spullen niet meer te bestellen zijn.

Bestelde m voor 5 uur en volgende dag voor 12 uur had ik mn pakket al binnen overgens heb ik goeie evaring met jos dijkman kwa onderdelen zeker een aanraader om hier je onderdelen te bestellen

Goed geholpen met goed advies

Eerst vraag gesteld over techniek. Toen goed geadviseerd. Nu nog de levering nog.

geweldige service, site werkt fijn, en veel producten

mooie producten voor een goede prijs!

Goede site fijne intructies

Grote keus met schappelijke prijzen!

Positief verrast!

Zeer goede service en reageren snel als je een vraag stelt. Ik ga hier zeker weer iets bestellen als ik iets nodig hebt.

Altied top

Zeer snelle levering

Concurerende prijs en razendsnel !

supper!!!!

mijn zoon heeft net een brommer! dus denk laat ik eens olie bestellen. zodoende kwan ik op deze site ! wat bested en supersnel geleverd TOP!!!

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld