Prima zaak prima prijs prima levering

Ik shop alleen online bij josdijkman maar het is een fijne ervervaring en een goeie service

goede en duidelijke service

nooit problemen mee gehad en als je ze belt staan ze je goed bij top service

Toch een happy ending

Eerst de verkeerde motor gekregen. De olie liep uit het pakket. Tnt post had het pakket niet met zorg behandeld. Contact formulier ingevult van dijkman en er werd een dag later al gebeld. Ze gingen direct een andere motor opsturen. Eind goed al goed

zeer goed

correct

mooie webshop kan hier alles vinden voor de scooter

heel eenvoudig alleen was mijn huisnummer vergeten te vermelden maar toen ze deze hadden had ik de volgende dag de remkabel

Super snelle levering en ontvangen waar ik om vroeg

Top bedrijf

Goede levering en snel! Altijd vriendelijk!

super goede Service

ik ben super tevreden over jos ik ben daar goed ontvangen hij staat voor de klant klaar alls je er komt dan is et dat we elkaar al jaren kent ik om uit klazienaveen zo goede bromfiets zaak heb ik nog nooit gezien als ik wat heb jos weet altijd op lozing en jos heeft mij goed geholpen en jos staat altijd klaar voor een bakkie koffie daaron een dikke vette 10 voor jos groeten jeroen

Top Bedrijf

Bijna alles altijd op voorraad. Staat altijd klaar voor technische hulp, Als het wat drukker is in de zaak een bak koffie van het huis. Van z`n bedrijf kunnen anderen nog een heleboel leren.

Super goed snelle levering

Goed ingepakt mooi materiaal en super snelle levering

Mooie banden en snel geleverd

Snelle levering.

Site is makkelijk en overzichtelijk, simpel bestellen en zeer snelle levering.

Top winkel

Snelle bezorging, goed advies, goeie prijs

snelle levering,goede communicatie,prijs kwliteit ok

e

Goede service snelle levering goede prijs

Snelle service goede prijs

Top bedrijf

Lagers assen etc. Besteld volgende dag binnen alleen bij 1 as zat geen moer maar voor de rest top👍🏼

Had meer kwaliteit verwacht

Een aantal onderdelen besteld waaronder 2 slangenklemmen van 0.75 c per stuk. Deze gekocht er vanuit gaande dat deze bij zo'n bedrijf als dit van hoge kwaliteit zouden zijn. Ik kreeg 2 verschillende wat ik al vervelend genoeg vond. Maar helaas 1 keer aangedraaid en direct kapot. Dezelfde bras kwaliteit als ik bij de action kan kopen voor een stuk minder.

Top, snel en keurig !

Ik heb onderdelen bestelt voor mijn derbi senda nog geen 2 dagen later binnen netjes goed en mooi ingepakt waar ik heel blij mee was

Prima duidelijke site en snelle levering.

dik in orde

snel en correct afgehandeld.top.

Overzichtelijke site snel gevonden wat ik moest hebben snelle levering

Snelle verzending en goede onderdelen

Gwn goed

Alles binnen 1 dag binnen. Beschrijvingen van producten zou alleen beter mogen.

Volgende dag mijn spullen al in huis.

Een goed werkende site, onderdelen worden de volgende werkdag bezorgd. Je wordt goed op de hoogte gehouden wat de status is van je bestelling. Klein minpuntje is dat niet alle foto's bij de producten overeenkomen met het geen wat je uiteindelijk besteld hebt. Daarom heb ik jos dijkman beoordeeld met 4 sterren. Ik ga in de toekomst zeker vaker onderdelen bestellen bij jos dijkman.

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld