Guter Shop

Lieferzeit trotz fehlenden Teil 7 Tage nach Österreich. Einen Punkt abzug für vergleichsweise hohe Lieferkosten

Besteld en volgende dag in huis.

Veel in het assortiment/makkelijke keuze

Makkelijk om een onderdeel te vinden en te bestellen. Na bestelling,snelle levering,goede prijs/kwaliteit.

Vilius

Very good servise, fast delivery! Easy to communicate! You can trust them!

goede ervaring zeker nogmaals bestellen

Bestelling vlug geleverd en wat er niet meer was, vlug terug betaald.

Prijzen zijn goedkoop en absurd duur

Ik heb hier een cilinder kit en een lagersetje van SKF besteld. De cilinder set was nergens goedkoper maar de lagerset waar 30 euro voor werd gerekend kom ik later via andere sites voor een tientje krijgen helaas.

De rest is goed alleen de webside hapert nog wel eens.

ZEER Postief

Mijn onderstand opmerking is door dit bedrijf in behandeling genomen en is mij alsnog tegemoet gekomen. Ik zou iedereen dit bedrijf willen aanraden. 👍👍👍👍👍 ——————-////——————— Ik had het artikel online besteld op de laatste dag van een korting/ aanbieding periode. Om van deze korting daadwerkelijk in aanmerking te komen zou er een kortings code gemaild worden. Deze kortingscode is nooit gemaild naar ons en kon dus Ik ook geen gebruik maken van de kortings actie. Ik zou €7.- voordeliger uitkomen op mijn gekochte artikel.

Super ervaring en snelle keurige levering !!!

Zeer tevreden, dit is dus voor herhaling vatbaar, met zo'n fantastisch assortiment.....

Dijkman zorgt voor goede snelle afhandeling van een bestelling.

Snelle levering goede onderdelen

Groot assortiment, snelle verzending en hoge kwaliteit

Snelle levering naar België

Super service!

Gister besteld vandaag in huis. Kreeg zelfs wat extra ringen erbij! Super!

Goede prijs, snelle levering, TOP!

Top, snel en goedkoop

Super snelle levering

Top bedrijf

goede service, veel onderdelen

prima service

Netjes verpakt , snelle levering

Gewoon goeie zaak

Heb meerdere x en hier besteld gewoon goeie service en nette prijzen en goede leveringen👌👍💪

Grote aanrader

Snelle levering, precies wat ik besteld had.

Snelle levering, goed verpakt en factuur in de doos aanwezig

Het gereedschap werd snel geleverd, was goed verpakt en de factuur zat in de doos. Enige verbetering is het gereedschap op de website vinden, want de menu's laten je alleen kiezen per merk en/of type scooter. Het zou fijn zijn als je een artikelgroep 'gereedschap' kan selecteren.

Zorgvuldig en snel geleverd

Goed materiaal voor een goede prijs

Ik zal het iedereen aanraden!

Prima prijs, communicatie en levering

Heel goed! Volhouden. Ik ben heel erg tevreden.

Goede en snelle service

Alles prima. Alleen een opdrachtbevestiging sturen zou wel een verbeterpunt zijn.

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld