Erg snelle levering en goede producten voor een normale prijs

Zeer behulpzaam personeel

Ik word altijd goed geholpen wanneer ik een vraag heb. Personeel van Jos Dijkman reageert snel en zijn erg vriendelijk.

een een woord perfect

alles correct en perfect geleverd, aan te bevelen website

Snel verstuurd

Eerlijk en idd echt in 1 woord geweldig!!!

Super service, geweldige mensen, ook aan de telefoon. Verademend!!! dat er met echte kennis van en met liefde voor, geluisterd wordt...en er met respect voor mij, als klant..met me mee gedacht wordt... Uniekkk..levering was nog geen volle dag later..kon t niet geloven.. Bedankt... Ik weet wel waar ik moet zijn, opzekerrrr...!!?? en zal dat n ander ook absoluut aanbevelen... Veel grtzx Natasja Hendriks

perfect

ik had een uitlaat besteld en die was er in 2 dagen al echt top

Super behulpzaam

Hebben mij super geholpen nadat ze bepaalde onderdelen niet konden leveren lag niet aan hun maar aan piaggio zelf. Denken zeer goed met je om oplossing te vinden Ik kom hier vaker als ik weer wat nodig heb

Nvt

Top en snel verzonden

Overzichtelijke site. En snelle levering.

Fijne website en snelle levering

Veel gebruikersgemak en vlotte levering incl track&trace. Binnen een paar dagen al in huis.

Service uitstekend

Goede nette levering

Prima producten met een snelle levering. Een paar onderdelen klopten alleen bij mij niet helemaal met het origineel, dus check de afmetingen wel even.

Snelle reactie en snelle levering

Supersnel geleverd.

De bestelde Mikumi sproeiers zijn volgende dag geleverd super snel.

Goedeservice

Duidelijke website waar je alles goed kan vinden Ik zal er nog vaak wat bestellen bij ze Ga zo door Gr hohn

Prima shoppen hierzo.

Tjakka, hebbes!

supersnel geleverd

dinsdag ochtend selettra binnenrotor besteld en de volgende ochtend via DHL binnen gekregen..... top gedaan

Telefonisch niet te bereiken

Er zo een onderdeel in een enveloppe gedaan worden wil ik dat via de telefoon ff uitleggen je krijgt niemand aan de telefoon de andere zendingen waren goed .

Goede service bestelling word gelijk op tijd bezorg

matig

scherm besteld voor Vespa LXV week geleden besteld en nog steeds niet0ntvangen . gisteren zelf contact opgenomen met jullie en missch vandaag binnen anders volgende week. dus zeker geen goede referentie.

Top altijd goed geregeld

Kan een dag langer duren maar is altijd goed geregeld

Altijd 1 dag later geleverd en altijd hulp als je hun belt.

Ik bestel al vanaf dag 1 dat ik mijn schakelbrommer hebt, mijn onderdelen bij Josdijkman. Sindsdien ben ik nog nooit tegen een probleem aangelopen. Levertijden zijn on point en erg snel. Enigste wat ik denk wat Josdijkman nog beter zou maken is, zelfde dag leveringen. Bij K-Parts kan je spullen bestellen voor 13:00 en ontvang je het dezelfde dag nog. Dat zou een echte upgrade zijn voor Josdijkman. Maar desondanks zal ik nog steeds mijn onderdelen bestellen bij Josdijkman.

Heel goed.

Netjes optijd geleverd

Uitstekende shop

Hier kan je met een gerust hart bestellen , deze keer ging het voormij voor een achterveer en wederom snel geleverd en goed op de hoogte gehouden door de vriendelijke service van jos Aanrader en hele nette prijzen . Bedankt weer Toppers

Top snel en vriendelijk

Vriendelijke klanten service en snelle service en uitgebreid assortiment!

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld