Perfecte band,snelle levering

Pico bello

Mooie website met veel artikelen

Mooie duidelijke website met veel artikelen die makkelijk te vinden zijn. Goede service en snelle levering.

snel het juiste onderdeel geleverd

Snelle verzending en eerlijke prijzen

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Geweldige snelle leveringen

Ik zocht een scooterhoes waar ook windscherm en een topkoffer. Zag hem bij Jos Dijkman. Ik heb de gegevensingevuld op een vrijdag, en de dinsdag werd hij afgeleverd. Al met al goede site

Supersnelle levering

Zoals gemeld op de site. Supersnelle levering.

Netjes en snel geregeld, een aanrader.

Eenvoudig bestellen, snel geleverd

Makkelijk besteld en snel geleverd

Makkelijk besteld en snel geleverd

Een en al schijt reageren niet

Heb nog steeds niet binnen gekregen

Snelle en juiste levering

Prima service door vriendelijke mensen

Na een foute levering ben ik zelf naar de winkel gegaan met ook het originele onderdeel. Daar werd ik vriendelijk ontvangen met een heerlijk bakje koffie en een leuk gesprek. Het onderdeel is netjes omgeruild voor de juiste.

Heel goed.

Helemaal goed.

super slecht

vorige week ( week 27 ) , 3 banden besteld , zou een probleem met het huisnr. zijn , netjes een mail daar over gekregen , bericht terug gedaan , vanaf dien geen weder bericht weer gehad , dus getracht meerdere keren telefonische benadering te krijgen maar geen response of antwoord meer van hun kant , ben dus zelf maar in de telefoon geklommen , u raad het al geen response , mijn advies zou zijn bestel uw spullen elder bij doleweerd,K-parts,Zandri of M2 trading , ik beloof u de afwerking en benadering van hun naar de klant toe is dan ongekend vergleken bij de afhandeling bij dit bedrijf

Best zaak van Nederland

Altijd top service, strakke prijzen en snelle levertijden! En de winkel altijd top advies

Goed en snel geleverd

Kwam snel en goede kwaliteit

Bestelling was goed

Uitstekend advies, Goede service. Jos neemt altijd de tijd voor zijn klanten, voor oude en nieuwe brommers/scooters. Al jaren klant, en zal ook hier klant blijven!

eenmaal besteld en wel tevreden

Serieus firma en vaste keus

Doen we wat ze beloven

Top bedrijf

Gewoon goed.

Geweldige ervaring

Vriendelijke mensen en goed geholpen

Gastvrij ontvangen, vriendelijke mensen, goed geholpen

Toppers

Meteen de volgende dag in huis en in de winkel altijd top advies en hulp

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld