Snelle juiste levering

Slang klemmen klopte en werden snel geleverd

Gewoon goed.

Duidelijke en makkelijke website, vlekkeloos bestellen en betalen

Snelle leveing en goed verpakt.

Voldoet aan verwachting

top

top

Prima geregeld

Alles netjes en snel geleverd

Gewoon top

Gewoon top geregeld

Dikke prima!

Snelle afhandeling en levering, product zoals omschreven, scherpe prijs

Goede prijs en snel geleverd

Snel geleverd en goede prijs, had nog een bericht gestuurd over een onderdeel wat ik aan de bestelling wilde toevoegen maar heb helaas geen reactie hierop ontvangen. Jammer.

Onderdelen overzichtelijk per merk. Snelle levering

Snelle en keurige levering.

Heel goede leveringen en snel.

Ontvangen wat besteld is op de juiste dag.

Super snel, goede website en goede spullen

Jos Dijkman hielp mij online uit met de precisie spullen die ik nodig had om mijn motorfiets weer op weg te krijgen. Was binnen 24 uur binnen en leverde daadwerkelijk het detail onderdeel dat ik nodig had i.p.v. compleet vervangen. Super!

Goed contact!

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering.

Snelle levering en precies wat ik nodig had

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld en ontvangen.

Goede producten!

Prima producent, jammer van de 2 dagen bezorgtijd.

Duidelijke en overzichtelijke webshop, snelle levering. Ik zal hier vaker gaan bestellen.

Als iets fout gaat word het goed opgelost

Top winkel

Teleurgesteld

Ik was blij met de aankoop. We hebben een rito krukas besteld en deze is nu al kapot na 1 racedag. Heel jammer, want als je 1e ligt en in de 1na laatste ronde hierdoor niet wint.. Troep.

Goed product, snel bezorgd.

Product word in pakket verzonden, maar kan makkelijk in een envelop.

Buiten proportionele verzendkosten. Iets word in een pakket verzonden ter grote van een twee euro muntstuk. Naar mijn inziens slaat dit nergens op en onnodige verspilling.

alles wat je nodig hebt voor professioneel advies, voorraad en behulpzaamheid.. komen graag terug!

Een zaak met het hart op de juiste plek! Graag rijden wij meerdere kilometers om, om hier advies en onderdelen te halen. Zodra je binnenkomt, begrijp je meteen waar de passie ligt.. en dat voel je. alle tijd en ongedwongen overleg om jouw brommer/scooter in optima forma te krijgen. Ga zo door. Jos Dijkman is een begrip en een verheldering als het om je "voertuig" gaat!

Posthoornweg 6

8152AZ Lemelerveld