In de ochtend besteld in de middag ophalen

'S ochtends besteld op een drukke zaterdag. Kon ze een paar uur later al ophalen. Handig dat ze een speciaal ophaal kassa hebben. Dus top geregeld!!

Geweldige service!

Mooie ballonnnen!

Geweldige top service met ultieme kwaliteit.

Voor onze Open Dagen was het een ad hoc beslissing om ballonnen te bestellen. Binnen 1 uurtje was alles rond en ik werd zelfs teruggebeld omdat ik een verkeerde kleur consistent had doorgevoerd in mijn bestelling. Keurig! Ook de levering zelf werd volgens tijdafspraak geleverd en de dame dacht ter plekke mee en gaf de nodige uitleg. Het resultaat was prachtig en van collega's en van onze directie kreeg ik alle lof. Tot de volgende keer.

Helemaal top.

Super goede ervaring, alles op tijd en helemaal naar wens geholpen. Echte toegevoegde waarde aan onze locatie.

Makkelijk besteld, prima verzonden!

Goede ervaring.

Perfect!

Snelle reacties en duidelijke communicatie.

BallonnenKampioen!

Een paar dagen voor t feest tóch nog even 100 heliumballonnen besteld en die werden keurig op tijd op de feestlocatie afgeleverd - topservice!

Super!!

Na even telefonisch contact of het de volgende dag geleverd kon worden, de bestelling online gedaan. De ballonnen stonden op tafel, heel gaaf super groot ook. Top service en zeker voor herhaling !!!

Voor mijn mama’s herdenking had ik 10 ballonnen besteld met tekst, ze waren niet klaar op afgesproken tijdstip maar dat hebben ze netjes opgelost om ze in de avond te bezorgen! Goede service!

Mooi product!

Snelle en goede levering!

Snel geregeld, ruime keuze

Super geregeld!

Prettige samenwerking, mooie ballonnen en alles top geregeld!

Zeer goede ervaring

Netjes, optijd en naar verwachting geleverd. Ik was dik tevreden met de service van het bedrijf en de kwaliteiten van de ballonen. 1 verbeter puntje: de website is nog iets te ingewikkeld in elkaar gezet.

Top geregeld

Makkelijk te bestellen en oprijd bezorgd via tracktrace te.volgen

snelle en fijne service!

De ballonnen zijn gemakkelijk online te bestellen en op de website je ervoor kiezen om de ballonnen te laten bezorgen of op te halen binnen een bepaalde tijdsbestek. Helaas leveren ze niet op zondag maar voor de rest, maar voor de super mooie ballonnen! We hadden 14 helium ballonnen besteld met extra Hi float voor slechts €26,60.

Goede en snelle sevice en een mooi product. Mijn schoonvader voelde zich nu helemaal jarig met deze mooie ballon

Ze doen wat ze zeggen of wat ze afspreken

De juiste informatie en advies gekregen op mijn vragen. Prettig contact, zowel in de winkel als via de telefoon. Kwaliteit qua producten. Afspraak voor wat betreft de bezorging werd keurig nagekomen.

Goede online omgeving om te bestellen. Fijn contact en levering op tijd. Helium ballonnen van goede kwaliteit, de hele dag/avond/nacht plezier van gehad.

Mijn ballonnnen waren op tijd geleverd en waren mooi met hun lintjes

Geen party is compleet zonder de ballonnen van Zogvoorparty

Goede website, fijne service, zowel aan de telefoon als bezorgen) en mooie ballonnen. Helaas gingen er wel snel een aantal (helium) ballonnen stuk.

Bestelling op tijd, goede kwaliteit ballonnen blijven lang in de lucht. Vriendelijk personeel die hielp met de ballonnen in de auto!

Topservice

Inge heeft mij fantastisch geholpen. Bedankt voor de moeite!

Teleurstellend

Jullie hebben de ballonnen 2 dagen te vroeg bezorgd én het kaartje ontbrak. Niet best, dus. Ik zal in de toekomst niet meer bij jullie bestellen.

Product is als verwacht.

Er is maar 1 min punt. Je kan een bezorg datum invullen maar hier word niet naar gekeken. Voor 16uur besteld is ongeacht de datum die je kiest de volgende dag in huis.

Soepel verloop

Mooie ballonnen... goed verpakt en op aangegeven tijd geleverd.

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag