Helemaal TOp

Wat een ontzettend leuk personeel

Gewoon goed geregeld als je de bestelling op haalt kunnen heel wat bedrijven wat van leren

Duidelijke site en snelle levering

Prima service, heel veel keus in ballonnen!

Precies zoals ik had verwacht. Top. Volgende keer bestel ik zeker weer bij zorgvoorparty

Superleuke verrassing

Mijn vriendin werd 50 jaar. We hebben hiervoor een tros prachtige ballonnen besteld, deze zijn door jullie op haar verjaardag bezorgd. Ze was er zo blij mee!

Wat er wordt omschreven klopt

De ballonnen kwamen 1 dag te vroeg. Het stond vermeld dat dit kon gebeuren. En ze hebben 3 dagen gestaan daarna was het gas eruit. Persoonlijk had ik gehoopt dat ze wat langer zouden staan.

Top service en snel geregeld

Een heel leuke verassing!

Mooi ballon gekregen voldeed echt aan de verwachting

Super goed!

Mijn balloon was klaar als beloved toen ik het ging halen, en de mensen in het winkel waren super vriendelijk

Ballonnen erg mooi

2x besteld maar beide keren niet op de gewenste datum bezorgd.

Fantastische ballonnen, snel geleverd

Communicatie verloopt heel prettig, ballonnen zijn fantastisch c hier voor iedere verjaardag vaste prik. Wordt ook snel geleverd.

Fijne communicatie en mooi product!

Hele fijne communicatie, meedenken en een stapje extra zetten om binnen korte termijn toch een prachtige ballonnenboog voor de verjaardag van onze korfbalvereniging te kunnen regelen. Dankjewel!

Had gekozen voor goud en zwarte ballonnetjes aan de onderkant van de grote ballon. Ze hadden er uiteindelijk alleen zwarte ballonnetjes van gemaakt. Stond veel mooier. Bedankt!

Hele fijne service. Twee dagen van tevoren besteld en op de afgesproken dag vroeg geleverd. Vier dagen later staan de ballonnen nog steeds super! Erg blij mee!

Heldere communicatie rond mijn bestelling

Veel keus bij mijn online bestelling en goede service na de bestelling - ik had iets niet handig gedaan - dat werd snel opgepakt en helder en keurig opgelost! En natuurlijk supergave ballonnen, de kleuren kwamen ook goed overeen met de kleuren op de website!

Mooie ballen. Een week later en de ballonnen zijn nog steeds mooi. Erg genoten van de genderreveal.

Op tijd bezorgd

Op tijd bezorgd, goede service.

Top, niet te duur en de levering was optijd

Alles ging goed mooie ballonnen en optijd

Netjes en snel

Donderdag besteld,vrijdag netjes verzorgd thuis gekregen,zaterdag cadeau kunnen doen.

Teleurstellend

Ballonboeket voor mijn oma hing binnen 1 dag op de grond. Terwijl dit 3 tot 7 dagen zou staan. Heb Zvp gemaild maar geen reactie meer ontvangen.

Product zoals omschreven en op tijd bezorgd

Product zoals omschreven en op tijd bezorgd

Altijd fijn en snel geholpen- lang plezier van het gekochte!

Altijd fijn en snel geholpen- lang plezier van het gekochte! Goeie helium ballonnen met advies voor lang plezier Prettig personeel

Vlotte afhandeling alles op voorraad snel geleverd

Aanrader!

Altijd mooie ballonnen, super service op korte termijn nog langs gebracht

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag