Mooie ballonnen met persoonlijke tekst

Tros ballonnen besteld met persoonlijke tekst . Makkelijk te bestellen, op tijd geleverd en ballonnen zien er mooi uit.

Prima, snel en goede kwaliteit

Als school bestellen wij regelmatig bij Zorg voor Party. De prima service, goede kwaliteit van de producten en snelheid van leveren, zorgt ervoor dat wij vaste klant zijn.

Netjes op tijd geleverd!!

Leuke site en de ballonnen zagen er heel feestelijk uit!!

Precies gekregen wat ik besteld had en op kunnen halen

Snelle en goede service

Enthousiast en aardig personeel.Mijn bestelling lag heel snel klaar om opgehaald te worden.

Super geholpen

Wist zelf niet goed welke ballonnen ik moet kiezen, maar we hebben daarover gebeld en ik ben echt heel goed geholpen. Zeer vriendelijk niets te veel en hun weten beter wat bij elkaar past dan wie dan ook. Logische als je er elke dag mee werkt, alle vertrouwen in hun.

Volgens afspraak!

Helmaal top. Ik had twee keer zeven ballonnen besteld. Deze stonden netjes op het afgesproken tijdstip klaar. De ballonnen waren mooi gerangschikt en hebben bijna 4 dagen gestaan (wel mer speciale behandeling uiteraard). Dus ik raad zorg voor party van harte aan!

Makkelijk en snel

Dikke Duim voor jullie

Very friendly.

Zorg voor party always caters to the customers needs. They listen to what you want and get the job done.

Zoals altijd, top

Druk of niet deze toppers zorgen altijd voor goede service

Eenvoudig te bestellen en stond al klaar bij aankomst. Goede service, top zaak!

Goed!

Goede en mooie producten, goed ingepakt en snel ontvangen!

Klantvriendelijk

Super aardige mensen, denken mee met de klant

1ballon stuk

Jammer dat er 1 ballon stuk was

Werd zelfs gebeld over mijn bestelling en kon rechtstreeks afhalen op oudjaarsdag! Dat is echt heel goed!

Goed service, snel verzonden

Snelle levering van het product netjes verpakt

Zoals gewoonlijk perfect

Haal hier afgelopen jaren al mijn feest artikelen. Ik haal zelf op of laat ze bezorgen . Tot nu toe is alles altijd zeer goed gegaan

rápido

Hice un pedido para Navidad con un límite de tiempo muy corto. El pedido llegó rápido y en muy buen estado.

• ¿Nos recomendarías?

De folieballon was niet goed opgeblazen waardoor de lama niet recht op pootjes bleef staan

De bestelling en afhandeling door personeel vond ik super; helaas was de lama net iets te zacht opgeblazen waardoor hij steeds omviel; jammer want de jarige was er erg blij mee maar voor de gever minder leuk!

Tevreden!!

Ballonnen besteld met helium, 1 dagje blijven hangen. De kleuren waren perfect, op tijd geleverd en was blij met het resultaat. De ballonnen blijven iets langer dan 24 uur hangen en dan zakken ze langzaam naar beneden. Dus ik ben super tevreden.

Erg goed

Denken goed mee over wat de beste keuze is .

Super snelle service!

Fijn dat het in deze tijd ook via click en collect kon

Zie hierboven, top!

Heb eigenlijk niet zoveel besteld ,dit was voor mij de 1e keer. Vriendelijk personeel. Groet

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag