Top geregeld

Snel en makkelijk bestellen en leveren

Heel goed!

Snelle service Vriendelijk Makkelijk

Snel en professioneel geholpen!

Een snelle vraag via de telefoon en toen kon ik direct verder met mijn online bestelling. Later werd ik gebeld of ze mooiere ballonnen mochten gebruiken de kleur kwam zo beter uit. Ja natuurlijk! Top toch zo'n service

The place to go!

Mijn ervaringen in de afgelopen jaren dat ik hier klant ben zijn niets anders dan top! Iedere keer weer top service, er is zoveel mogelijk en de ontvangers zijn altijd erg onder de indruk van o.a. de ballonnen die ze ontvangen. Dit keer een ballonnen boeket van Mario laten verzenden, met gepersonaliseerde opdruk op de sterren, welke uit voorzorg al 1 dag eerder verzonden i.v.m. de huidige drukte bij de bezorgdiensten (super service!). En ja hoor, het pakketje is idd op het juiste moment afgeleverd #happykiddo #happycostumer #1 #topservice #dankjulliewel

Superservice

Om vertraging door bezorging van PostNL te voorkomen werd de ballon door henzelf bezorgd. Zag er prima uit en mooi op tijd!

Teleurstellend

In eerste instantie een goed telefonisch advies gehad. Waarna ik de bestelling heb geplaatst. Folie ballonnen zijn in goede conditie geleverd. Maar er werd gezegd dat de folie ballonen zeker wel een week mooi zouden blijven. Ik had ze voor een zondag nodig en werden een vrijdag al geleverd. Tegen die tijd waren de ballonen al zwaar verslapt

Geweldige winkel

Wat een geweldige winkel. Vriendelijk personeel en heel erg klantgericht en denken graag met met de klant. TOP !!!!

Top service!

Ballonnen online besteld voor de verjaardag van mijn dochter (voor minder dan 20 euros), een paar uur later in de winkel gehaald. Heel mooi en zeker 4 dagen lang goed. Heel positieve ervaring!

my daughter was happy with her balloons

Online, make sure that people know they do not need to add hi-float when ordering a preset "Balloon Bouquet" Make it possible to use credit card at the store

Zeer goede service en uitgebreid assortiment.

De ballonpresentaties zijn prachtig. Webshop ook erg overzichtelijk en prettig online kopen.

Top geregeld

Netjes en zelfs nog nagebeld over een onduidelijkheid. Netjes!

Super kwaliteit en levering was op tijd. Beleving al om!!

Super !!!

Geweldige gender reveal gehad! Ballon was goed gevuld met zichtbare roze confetti! Fijne service

Goede site. Snelle levering.

Wij hadden een geboorteballon voor onze kleindochter. Snelle levering en keurig verpakt. Hij was een heel klein beetje zacht maar erg mooi.

Zeer mooi en super blij mee

Mooie ballonnen helemaal naar wens gemaakt

Via de site besteld, hele mooie grote ballon geworden tegen een goede prijs!

Mij dochter was heel blij mee.

Niet tevreden. Slechte of geen info over retour

Jullie website vermeld nergens hoe je een retour moet doen. Hoelang heb je de tijd? Wat zijn de kosten? Heb vanuit Belgie €17 mogen betalen om iets retour te doen. Allereerst €10 betaald om het te versturen wat ik wel wist op voorhand maar wat ik niet wist op voorhand was dat het niet gratis is om terug retour te doen. Dus mensen uit Belgie let op als je hier iets besteld want het is niet gratis om het terug te sturen

Feestartikelen kopen is een feestje....

Een uitgebreid aanbod, leuke artikelen, leuke voordeelprijzen en een snelle levering. Na ontvangst bleken er twee plastic glazen kapot te zijn. Een mailtje naar de klantenservice en de volgende dag lag er al een pakje nieuwe glazen in de bus. Kortom: betrouwbare webwinkel!

Beetje teleurgesteld

De service is echt prima! Een aardige medewerker kwam alles bezorgen. We hadden onder andere een tros ballonnen besteld, voor onze jarige dochter die de magische 18 jaar vierde:-). Helaas hing de eerste ballon de volgende dag al op de grond en de dag daarna de rest. Alleen de grote twee ballonnen hebben het overleefd en dat is wel een beertje jammer..

De ballonnen zouden een dag eerder worden bezorgd om te voorkomen dat ze te laat waren. De bezorgers hebben de dag van tevoren niet gehaald en dus kwamen ze precies op het juiste moment. De ochtend van de verjaardag zelf. Heel goed geregeld dus! De Ballonnen waren goed gevuld en hopelijk gaan ze ook nog even mee

Goed product.

Mooi producten en optijd geleverd.

Mooie ballon en op tijd geleverd

Service was goed bestellen soms wat omslachtig zo zie je niet in 1 keer wat je kosten zijn. Maar fijn dat werd Meegedacht om de ballon een dag eerder te sturen ivm Drukte

Bestelling stond op tijd klaar en voldeed aan de verwachtingen

Laan van Nieuw Oost Indie 104

2593BX Den haag